Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Pls retweet! If someone has information or can help, we are with 4 horses on the A1 (Estreés Denicourt,exit D1029), for 30 hours now. Help!
Nynke1 schreef:PaysBas schreef:Via Twitter heb ik een aantal instanties op de hoogte gebracht van Merel haar probleem.
Wie weet zijn er bokkers daar in de buurt die kunnen helpen?
Wat denk je nu? Dat de wegendienst of andere hulpdiensten daar niet kunnen helpen maar bokkers wel? ..
Nynke1 schreef:PaysBas schreef:Via Twitter heb ik een aantal instanties op de hoogte gebracht van Merel haar probleem.
Wie weet zijn er bokkers daar in de buurt die kunnen helpen?
Wat denk je nu? Dat de wegendienst of andere hulpdiensten daar niet kunnen helpen maar bokkers wel? ..
CaPrIoLe`79 schreef:Normaal kun je in deze situatie de politie bellen en die begeleiden je dan over de vluchtstrook naar een boerderij waar hooi en water is. Dit is vaker voorgekomen met internationale combinaties in dat soort landen en zo opgelost.
Caesar schreef:Of iemand die met een karretje / scooter / bolderwagen wat kan komen brengen. Paarden zijn koud, dus dekens?
Hoe zou Nederland dat nou doen in zo'n situatie?
Ze hebben iig wel een goede telefoon als die het nog doet na 30 uur zonder stroom. Denk dat er genoeg zitten die al niet meer bereikbaar zijn.
Dniekje schreef:Ik las het idd ook op twitter, er is nog dringend hulp nodig. iemand die quote mn reactie net, zal even een poging doen tot uitzoeken bij welke plaats als dat lukt.
Caesar schreef:Of iemand die met een karretje / scooter / bolderwagen wat kan komen brengen. Paarden zijn koud, dus dekens?
Hoe zou Nederland dat nou doen in zo'n situatie?