Maar kan me heel goed voorstellen dat sommige paarden wél problemen hebben met dit soort dingen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar kan me heel goed voorstellen dat sommige paarden wél problemen hebben met dit soort dingen
Rondje 'haakse bocht' (naast 't vliegveld) sla ik wel even over
De eerste chinook kwam gister hier over en leverde wel wat stress op bij paard en ruiter... 
shirleyp schreef:Voor geïnteresseerden, kan het vliegschema (onder voorbehoud) wel even pb'en. Een stalgenoot heeft heen en weer gebeldDe eerste chinook kwam gister hier over en leverde wel wat stress op bij paard en ruiter...
Sammie schreef:Tijdens de oefening wordt het voormalige vliegveld Twenthe veroverd op de vijand. Nadat het vliegveld is veroverd, wordt er een tijdelijke basis gebouwd. Vanuit deze basis worden acties in verschillende gemeenten uitgevoerd. Defensie sluit niet uit dat bewoners in het oefengebied hinder van de actie ondervinden.
wordt nog wat met een pony van 4,5...

), en af en toe zie ik parachutisten boven de weilanden vliegen, maar ze houden het nog best braaf
ik vind het niet echt discussiemateriaal... Het ene paard reageert gelukkig niet, de ander helaas wel. Volgens mij is hier niets te winnen toch?
Barcelano schreef:Nooit last van gehad dat me paarden er op reageerde.
En de landingsbaan was pal achter onze buitenbak.
Dus aanvlieg route over stal.
heb me hengst zelfs zadel mak gemaakt daar.
En nee me paarden zijn daar niet groot gebracht;)
Sjors schreef:Barcelano schreef:Nooit last van gehad dat me paarden er op reageerde.
En de landingsbaan was pal achter onze buitenbak.
Dus aanvlieg route over stal.
heb me hengst zelfs zadel mak gemaakt daar.
En nee me paarden zijn daar niet groot gebracht;)
3e keer dat je zegt dat je paarden achter een landingsbaan staan -,-'

Zal wel druk worden in het bos 

lindar1985 schreef:@illusion1990 ik hoor nog wel steeds helikopters volgens mij (gelukkig zijn die minder eng). Ik dacht dat de oefening nog tot vrijdag duurde? Ik heb nog geen transportvliegtuig horen overkomen vandaag idd.
Zaterdag lekker op buitenrit om te vieren dat het klaar isZal wel druk worden in het bos
@lowara ja ze vliegen echt heel erg laag, maar de vliegtuigen die ze gebruiken zijn niet zo groot hoor, maar als ze zo dichtbij overkomen, lijken ze wel vet groot, en heeeeeellll eng, hihi
ik vond het heel groot