Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

s0173957 schreef:Omdat er in Nl de paarden en de sponsors zijn / waren.
Zolang dat er niet is mag je zelfs Jezus Christus zelve tot manager uitroepen, en zullen er nog geen teamprestaties volgen...
Zonder centen / paarden géén prestaties, dat weet nu toch ondertussen wel iedereen?
En eens dat op poten staat kan je beginnen werken aan een team imo...
Laten we wel wezen, voor een topteam is er in België gewoon het materiaal niet en dat zal er de eerste jaren niet zijn ook niet... dat de Britten plots zo hoog scoren komt ook door 3 ruiters (Hester, Dujardin en Bechtholsteimer) en veel geld... neem die 3 weg en het is daar ook een pak minder.
s0173957 schreef:Omdat er in Nl de paarden en de sponsors zijn / waren.
Zolang dat er niet is mag je zelfs Jezus Christus zelve tot manager uitroepen, en zullen er nog geen teamprestaties volgen...
Zonder centen / paarden géén prestaties, dat weet nu toch ondertussen wel iedereen?
En eens dat op poten staat kan je beginnen werken aan een team imo...
Laten we wel wezen, voor een topteam is er in België gewoon het materiaal niet en dat zal er de eerste jaren niet zijn ook niet... dat de Britten plots zo hoog scoren komt ook door 3 ruiters (Hester, Dujardin en Bechtholsteimer) en veel geld... neem die 3 weg en het is daar ook een pak minder.

ptiteblue schreef:Het feit is dat we heel weinig mensen hebben, van de ponies tot de GP die in dressuur rijden.
Bij de ponies, zijn ze ongeveer met 10, junioren, 7 en YR misschein ook zo'n 7. Hoeveel hebben er jullie in NL lopen?
Ik vind dat in plaatst van zoveel geld te geven aan een super trainer alleen voor de GP ruiters, dat die geld zou geinvesteerd moeten worden vanaf de basis. Hoe, weet ik niet, maar in NL is het gelukt, dus waarom niet bij ons?
lienbono schreef:ptiteblue schreef:Het feit is dat we heel weinig mensen hebben, van de ponies tot de GP die in dressuur rijden.
Bij de ponies, zijn ze ongeveer met 10, junioren, 7 en YR misschein ook zo'n 7. Hoeveel hebben er jullie in NL lopen?
Ik vind dat in plaatst van zoveel geld te geven aan een super trainer alleen voor de GP ruiters, dat die geld zou geinvesteerd moeten worden vanaf de basis. Hoe, weet ik niet, maar in NL is het gelukt, dus waarom niet bij ons?
Mij lijkt dat Sjef net is aangetrokken om zoiets op poten te zetten, niet?
Of lees ik nu verkeerd?
Mij lijkt het toch een goede zaak. In Nederland gaan ze zelfs regionaal talent spotten, hier moest je tot nu toe al nationaal al meedoen voor je in dat 'talentenplan' kon.
) 
horseyfries schreef:Idd Lienbono, het wordt gewoon tijd dat Sjef jou ontdekt!