Blessure Totilas vertraagt rentree

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:05

Lara_Silver schreef:
Ik vind het eerder vreemd hoe gefocust men is op dit duo. Komt op mij over als ziekelijke jaloersheid. En dan die onzin ja wat jammer van Totilas, bla bla. Als Nederland het duo Gal Totilas werkelijk zo hard nodig heeft om in de cijfers te blijven, zegt dat meer over het niveau dan iets anders. Het paard is verkocht, en zijn ruiter heeft helemaal niets waar te maken. Of heeft hij toevallig een exclusieve prestatie garantie getekend met bokt, daar lijkt het bijna op. Wat belachelijk, die heisa, leven en laten leven, die kerel heeft niets gedaan. Oja behalve jullie geliefde Toti onder het zadel te hebben! Wat gemeen van hem!

Mee eens.

En ik heb alle Toot topics gevolgd, voor zover ik weet. Maar mocht ik er toch nog gemist hebben, don't shoot me.

En wat leuk dat hij verloofd is, felicitaties voor hem en z'n verloofde!

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:07

Nou Lara_Silver, van dik hout zaagt men ook planken. Ik denk dat het merendeel van de mensen het voor eeuwig zonde vinden dat zo'n tophengst qua sportprestaties nu af is door de zijdeur en hoe dat komt is dan nog een tweede. Ik denk dat het vooral aan die Schockemohle ligt die eerstens zakenmannetje is en dus eerst aan pecunia denkt dan aan het welzijn van zijn paarden. Rath is natuurlijk een stumper en vooral slachtoffer in dit hele verhaal. Maar ja, hij is ook weer niet zo bijdehand om inmiddels te bedanken voor de dubieuze eer om Totilas te mogen 'trainen'. Paard is nu al drie jaar min of meer uit de roulatie en dat is hartstikke jammer, ook voor de fokkers. Gedane zaken nemen helaas geen keer en EG heeft meer dan genoeg (aspirant) toppers onder zijn kont.

kohtje

Re: Blessure Totilas vertraagt rentree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:09

Gooi hem maar lekker in de wei heeft die nog wat leuks, ik denk dat het nooit meer wat wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:13

Nou ik geloof het onderhand niet meer hoor.. Er is altijd wel iets waardoor hij ineens niet kan starten.
Triest.

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:16

Wat jammer, ik wil hem toch graag wel weer eens in actie zien...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:16

IndianLady schreef:
Hoe vaak heb jij de topics rondom Rath en Totilas gevolgd?

...

Laat maar ik ga niet eens verder op je in.

Alle topics, anders zou ik ook niet zo reageren. ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:28

...Tja wat moet je hier nou op zeggen...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:34

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:38

Ollie23 schreef:
bron: horses.nl/bild.de

Er is ook goed nieuws voor de 28-jarige Rath. Hij heeft zijn 25-jarige vriendin Franziska Eisenmann ten huwelijk gevraagd en ze zei volmondig ‘ja’. Het huwelijk vindt eind augustus plaats in Kronberg. Het feest is daarna in Mallorca. Voor die tijd wil Rath met Totilas deelnemen aan het EK dressuur in Herning.

Nou dat is toch onwijs leuk *\o/*

Over dat paard hebben we het dan maar niet, misschien kan die wel de koets trekken. Best mooi zo'n zwart paard voor een witte koets.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:45

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:48

Het meest opmerkelijke nieuws in dit topic vind ik dat Rath dus blijkbaar hetero is :wow:

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:49

Gulpje schreef:
Het meest opmerkelijke nieuws in dit topic vind ik dat Rath dus blijkbaar hetero is :wow:

_O-

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:51

Lara_Silver schreef:
Of heeft hij toevallig een exclusieve prestatie garantie getekend met bokt, daar lijkt het bijna op. Wat belachelijk, die heisa, leven en laten leven, die kerel heeft niets gedaan.

Nou inderdaad hè, bokt is soms zo voorspelbaar lachwekkend :')

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:54

Toot weer lekker terug bij Gal..
Zou een hele hoop mensen (en dier) goed doen!!
Niets jaloezie.. het is prachtig en genieten om naar die combinatie te kijken...
zo simpel is dat vanaf mij kant iig!
Laatst bijgewerkt door Lottegold op 06-03-13 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:54

Misschien wel een prestatieovereenkomst met Bokt in relatie tot het aantal non-topics over de combinatie op de voorpagina....... ;-)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:56

Vraag me werkelijk af op Herr Paul nog niet door heeft dat hij hem beter enkel voor de dekdienst had gehouden. Dekkingen zullen nu ook wel flink minderen omdat de hengst nergens meer verschijnt.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:57

Dat is mooi..dan wordt ie weer goedkoper en interesanter voor de fokkerij want ik ben nog steeds benieuwd naar Toot als vader dier!

Verder..jammer..zit ze niet mee..

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:58

linky schreef:
Mousmous schreef:
Oh gut, straks raakt zij ook nog geblesseerd

:') _O- :') _O- wordt het huwelijk uitgesteld..........................

Tsss geen gedek voor het huwelijk!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:00

Gulpje schreef:

Geweldige uitspraak _O-

Denk dat ze beter een keuze kunnen maken tussen sport en fokkerij, zou dan voor het laatste kiezen ;)

chikohaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:14

Elisa2 schreef:
Dat is mooi..dan wordt ie weer goedkoper en interesanter voor de fokkerij want ik ben nog steeds benieuwd naar Toot als vader dier!

..

Denk je? Sandro Hit liep ook niet in de sport maar dekte zich ook suf voor enorm dekgeld.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:17

linky schreef:
Mousmous schreef:
Oh gut, straks raakt zij ook nog geblesseerd

:') _O- :') _O- wordt het huwelijk uitgesteld..........................

Ook een dek ongeluk :D

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:21

Gulpje schreef:

Misschien is dat de reden waarom het niet klikt. Heeft Totilas gewoon meer met homo's :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:22

Alweer?

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:23

Lara_Silver schreef:
Ik vind het eerder vreemd hoe gefocust men is op dit duo. Komt op mij over als ziekelijke jaloersheid. En dan die onzin ja wat jammer van Totilas, bla bla. Als Nederland het duo Gal Totilas werkelijk zo hard nodig heeft om in de cijfers te blijven, zegt dat meer over het niveau dan iets anders. Het paard is verkocht, en zijn ruiter heeft helemaal niets waar te maken. Of heeft hij toevallig een exclusieve prestatie garantie getekend met bokt, daar lijkt het bijna op. Wat belachelijk, die heisa, leven en laten leven, die kerel heeft niets gedaan. Oja behalve jullie geliefde Toti onder het zadel te hebben! Wat gemeen van hem!

_/-\o_

Echt een te zielig gedoe op bokt altijd over Totilas. Focus je op de paarden die we wél hebben en niet op welke we niet hebben. Kom op zeg, het is 2,5 jaar geleden dat hij verkocht is. Get over it!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:26

Engeltje schreef:
Gulpje schreef:

Misschien is dat de reden waarom het niet klikt. Heeft Totilas gewoon meer met homo's :+

Dat is serieus ook mijn theorie erachter hoor :') Veel testosteron versus nog meer testosteron gaat gewoon niet goed _O-