Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spekenham schreef:Nou ik ben er geweest was een slecht georganiseerd zooitje,
Werden uit 5 groepjes 4 a 5 combi's per groep gekozen als je pech had en je had een groepje met veel gelijkenen op salinero lag je er mooi uit terwijl uit ander groepjes pony's werden gekozen die bijv. 2 sokje en een kolletje of bles hadden en dus niet op salinero leken terwijl in het groepje van mijn dochter 2 bijna indentieke aan salinero niet mee mochten.
Ook werd er totaal niet gekeken of een pony wel bomproef was door bijv het publiek een keer te laten applaudiseren, nu zaten en een aantal pony's tussen die ik goed ken waarvan de ruiters op een gewone wedstrijd de pony al bijna niet goed rondgestuurd krijgen laat staan op indoor.
het was 1 grote desillusie niet omdat mijn dochter niet mee mocht maar gewoon omdat er uiteindelijk ongeveer de helft van de geselecteerden nog niet voor 60 % op salinero leken.
O ja onze pony stapt op het filmpje op 57 a 58 seconden van hart van nederland recht voor de camera dus we zijn lekker wel op tv geweest
En een grote grap was ook dat er gewone vossen en zelfs een bonte door de voorselectie zijn gekomen, nou ja!!!!
spekenham schreef:wat een onzin reactie hierboven, het is geen dressuurwedstrijd er werd gekeken op uiterlijke kenmerken en daar valt niet over te twisten.
Wij rijden zelf ook dressuurwedstrijden dus zijn echt wel bekend met het soms anders uitvallen van uitslagen maar dit kun je niet met elkaar vergelijken.
Overigens hoef ik ze geen gelijk te geven maar het is wel zo dat ik vind dat ik haar ook niet hoef af te vallen, als moeder zijnde mag je ook een kind gelijk geven en zeker als het echt duidelijk is hoe de situatie is.
Mijn dochter is geen klein kind van 6-8 jaar oud maar 11 jaar dus ze mag op dat moment best haar mening geven over hoe dat ze het vind verlopen. Ik vind dit geen zeuren over een mening van een ander eerder het weergeven van hoe de selectie verlopen is en dat daar niet zo serieus mee omgegaan is.
spekenham schreef:En ik neem aan dat alle pony's die daar zaterdag geweest zijn wel daar gekomen zijn om eerlijk en serieus beoordeeld te worden. en uiteraard ook om een keer daar te kunnen rijden.
spekenham schreef:weet je jij wil gewoon gelijk krijgen ofzo, schei toch uit joh ga iets nuttigs doen.
Over aftekeningen valt toch weinig te discussieren toch?