wauw..met cap nog wel! vond die vorige maar wat schopwerk...paard was er niet goed bij...benieuwe naar adelinde nu.de mond staay weer lkkr open..
Toch blijft Damon Hill een geweldig paard die zijn proef ook weer keuring liep, met Helen natuurlijk! Blijft fijn om naar te kijken.Benieuwd hoe Adelinde het nu gaat doen, ben wel blij dat de nieuwe kur er aan komt, ben die belletjes nu wel een beetje zat. Weet iemand welke NL'ers er allemaal mee rijden?
Idd. dit was toch dat ze nu meer werkte aan de ontspanning? Stond toen op de voorpagina Het mag nog wel meer. Valt toch wat tegen, zijn fijnere combi's langsgekomen.
Eddy_Rocks schreef:Air schreef:Vind em stijf in de rug. Wie is dit?Adelinde Laat antwoord, ik had het over de vorige combi...
vind de muziek van Adelinde erg druk, en gehaast..Ook haar handenwerk vind ik soms streng. Verder prachtige combinatie.
weet iemand een site om het op de laptop te kunnen kijken? ouders kijken beneden tv, mn zus houd niet van paardensport en ik heb geen tv....
Nouuuu, kammer dat eurosport zich niet aan de planning houd. Hier staat dat het om 9 uur ziu beginnen, dus k heb een deel gemist xd beetje jammer...