Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LidyK97 schreef:ik snap nog steeds niet waarom sommige paardenliefhebbers paardenvlees zielig vinden en het niet eten. waarom zou je geen paard eten, het gaat er toch om of het beestje een goed leven heeft gehad, en niet of het een paard of een rund is geweest.
LidyK97 schreef:ik snap nog steeds niet waarom sommige paardenliefhebbers paardenvlees zielig vinden en het niet eten. waarom zou je geen paard eten, het gaat er toch om of het beestje een goed leven heeft gehad, en niet of het een paard of een rund is geweest.
SoSoof schreef:LidyK97 schreef:ik snap nog steeds niet waarom sommige paardenliefhebbers paardenvlees zielig vinden en het niet eten. waarom zou je geen paard eten, het gaat er toch om of het beestje een goed leven heeft gehad, en niet of het een paard of een rund is geweest.
ik eet gewoon geen paardenvlees omdat ik het een beetje respect loos en vind en ik vind het gewoon een naar idee dat de dieren waar je zo van houd en het liefst de hele dag mee omgaat op eet ik vind het best als ze het verkopen maar wel met een eerlijk etiket
ik vind het ook zo vervelend dat ik niks meer durf te vertrouwen mijn vriendin zei laatst o bij de albert hein kun je gewoon het vlees eeten maar nee hoor ik vind dat ze echt veels te ver gaan met dit paarden vlees ik heb nu al meerdere malen paardenvlees op zonder dat ik het wist en dat vind ik echt super erg en dat sommige mensen daar van die stomme grappen over moeten maken is ook erg ze moeten gewoon eerlijk zijn in wat ik nou werkelijk koop in de supermarkt !!
verootjoo schreef:LidyK97 schreef:ik snap nog steeds niet waarom sommige paardenliefhebbers paardenvlees zielig vinden en het niet eten. waarom zou je geen paard eten, het gaat er toch om of het beestje een goed leven heeft gehad, en niet of het een paard of een rund is geweest.
Ik eet liever paardenvlees waarvan ik weet dat het goed is. Paardenvlees besmet met bute wat in een product weggemoffeld is en niet op de ingredientenlijst staat hoef ik niet