Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hedwig111 schreef:Sorry, maar ik herinner me een filmpje van Anky die met stroomsporen reed!!!! Is ook geen sanctie van gekomen. En dit zeg ik niet omdat ik zulke mensen wil verdedigen maar op het hoogste niveau gebruikt blijkbaar haast iedereen zulke middelen en enkel als je de nationale trots bent is het minder erg dan wanneer een mindere god hetzelfde doet.
hedwig111 schreef:Sorry, maar ik herinner me een filmpje van Anky die met stroomsporen reed!!!! Is ook geen sanctie van gekomen. En dit zeg ik niet omdat ik zulke mensen wil verdedigen maar op het hoogste niveau gebruikt blijkbaar haast iedereen zulke middelen en enkel als je de nationale trots bent is het minder erg dan wanneer een mindere god hetzelfde doet.
Jannepauli schreef:Ik vind het verweer van de stal Bartlgut ( VN van vandaag) nogal merkwaardig.. nu zou de amazone opeens een lieverdje zijn? Dat staat dan toch wel op gespannen voet met het feit dat de dame inmiddels veroordeeld is voor een aantal van haar technieken!
Jannepauli schreef:Is het filmpje dat het bewijsmateriaal zou moeten zijn van mishandeling door de Oostenrijkse dame, nog ergens terug te vinden?
Of de groom en haar vriend schuldig zijn aan chantage.. hmm.. het lijkt me meer een 'aanval is de beste verdediging actie' van Bartlgut. Of: hoe snel kan ik m'n straatje schoonvegen door de aandacht op anderen te richten.
Bovendien.. de rechtzaak is al geweest, de amazone is voor een aantal zaken veroordeeld. Het lijkt me dat chanteren of zwartmakerij dan geen zin meer heeft, alles is al openbaar tot en met de boetes die de amazone en haar trainer moeten bealen aan toe.