Oostenrijkse dressuuramazone Ulrike Prunthaller geschorst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Re: Oostenrijkse dressuuramazone Ulrike Prunthaller geschorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:44

Ik vind het verweer van de stal Bartlgut ( VN van vandaag) nogal merkwaardig.. nu zou de amazone opeens een lieverdje zijn? Dat staat dan toch wel op gespannen voet met het feit dat de dame inmiddels veroordeeld is voor een aantal van haar technieken!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:59

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:39

vind het verweer echt schandalig! Beeldmatriaal is voor mij echt keihard bewijs

hedwig111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:52

Sorry, maar ik herinner me een filmpje van Anky die met stroomsporen reed!!!! Is ook geen sanctie van gekomen. En dit zeg ik niet omdat ik zulke mensen wil verdedigen maar op het hoogste niveau gebruikt blijkbaar haast iedereen zulke middelen en enkel als je de nationale trots bent is het minder erg dan wanneer een mindere god hetzelfde doet.

Levidepevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:56

Niet normaal ik word hier echt zo verschrikkelijk boos van.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:00

hedwig111 schreef:
Sorry, maar ik herinner me een filmpje van Anky die met stroomsporen reed!!!! Is ook geen sanctie van gekomen. En dit zeg ik niet omdat ik zulke mensen wil verdedigen maar op het hoogste niveau gebruikt blijkbaar haast iedereen zulke middelen en enkel als je de nationale trots bent is het minder erg dan wanneer een mindere god hetzelfde doet.

Is dat zo? Nog nooit iets van gehoord, heb je een linkje?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:00

hedwig111 schreef:

tjaa ik vind dat ook niet normaal en hoeft van mij ook niet., en in de geval wordt er tenminste gestraft en dan gaan ze het nog ontkennen ook...
Heb anky alleen nooit stenen onder de neusriem zien doen en ook niet gezien dat ze met schroevendraaiers etc dr paarden bewerkt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:02

Ik heb ook nooit gezien dat ze met stroomsporen reed, dus misschien eventjes bewijs vragen voor je iets gelooft wat iemand op Bokt schrijft... ;)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:04

Jannepauli schreef:
Ik vind het verweer van de stal Bartlgut ( VN van vandaag) nogal merkwaardig.. nu zou de amazone opeens een lieverdje zijn? Dat staat dan toch wel op gespannen voet met het feit dat de dame inmiddels veroordeeld is voor een aantal van haar technieken!

Het kan natuurlijk allebei een kern van waarheid bevatten. Ik neem aan dat de bewuste amazone niet veroordeeld wordt zonder bewijs van mishandeling, dus er is wel degelijk iets gebeurd lijkt me. Ook zou het natuurlijk goed kunnen dat de bewuste groom haar kans schoon zag om een beetje extra geld te verdienen en gevraagd heeft om geld in ruil voor haar stilzwijgen.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:08

Is het filmpje dat het bewijsmateriaal zou moeten zijn van mishandeling door de Oostenrijkse dame, nog ergens terug te vinden?

Of de groom en haar vriend schuldig zijn aan chantage.. hmm.. het lijkt me meer een 'aanval is de beste verdediging actie' van Bartlgut. Of: hoe snel kan ik m'n straatje schoonvegen door de aandacht op anderen te richten.
Bovendien.. de rechtzaak is al geweest, de amazone is voor een aantal zaken veroordeeld. Het lijkt me dat chanteren of zwartmakerij dan geen zin meer heeft, alles is al openbaar tot en met de boetes die de amazone en haar trainer moeten bealen aan toe.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:12

Jannepauli schreef:
Is het filmpje dat het bewijsmateriaal zou moeten zijn van mishandeling door de Oostenrijkse dame, nog ergens terug te vinden?

Of de groom en haar vriend schuldig zijn aan chantage.. hmm.. het lijkt me meer een 'aanval is de beste verdediging actie' van Bartlgut. Of: hoe snel kan ik m'n straatje schoonvegen door de aandacht op anderen te richten.
Bovendien.. de rechtzaak is al geweest, de amazone is voor een aantal zaken veroordeeld. Het lijkt me dat chanteren of zwartmakerij dan geen zin meer heeft, alles is al openbaar tot en met de boetes die de amazone en haar trainer moeten bealen aan toe.

Er staat ook niet dat die chantage pas NA de rechtzaak heeft plaatsgevonden ;)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:24

Dat zeg ik ook niet - maar de berichtgeving van stal Bartlgut is wél van erna..