Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik onthou dan ook niet ieders post.. of lees ze helemaal. Maar inderdaad, ik denk ook niet dat met opzet hier wat is gebeurd door de verkoper. Ben benieuwd of er nog meer informatie los komt de komende tijd.Nynke1 schreef:Lezen is ook een vak zeg. Heb je m'n andere posts gelezen?? Ik probeer alleen maar aan te geven dat ik JUIST niet denk dat deze mensen (met opzet) een zieke pony verkocht hebben.
FloortjeM schreef:krackertje schreef:Ik ga dit onderwerp volgen. Ik ken beide advocaten en ben benieuwd naar het vonnis.
en die hebben met elkaar wel meer dan een appeltje te schillen en krijgen dat kennelijk over P&P niet voor elkaar.

Anne_GTI schreef:Sinds wanneer geven ze chemo bij het verwijderen van een melanoom? Dat heb ik nog nooit gehoord...
Anne_GTI schreef:Sinds wanneer geven ze chemo bij het verwijderen van een melanoom? Dat heb ik nog nooit gehoord...
Nynke1 schreef:Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt? Ik denk overigens wel dat je gelijk kan hebben. Ik meen mij nu ook te herinneren dat deze mensen een rechtszaak hebben aangespand tegen SBS6 omdat zijn vrouw niet door ging bij een auditie van een zang programma. Kom zo ff niet op de naam.
Mediageil noem ik dat.