manubres schreef:Edward onder de kont geven zou ik zeggen!!!
Want?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dees schreef:Altijd lachen dat de 'fokkers' van Bokt ineens zo'n interesse hebben in een hengst als hij ineens hoger loopt in de sport. Alsof je ook maar een vleugje van de training mee zou krijgen in de dekking
Dekgeld bij Van Olst is altijd duurder geweest.
Sjoert schreef:Idd, rare reactie. Anne reed er toch prima op? Dat deed ze vorig jaar ook overigens.
Cayenne schreef:Gewoon lekker onder Anne laten. Vond het een fijne combinatie en heeft ze ook meteen een leuk dier onder d'r achterste. Edward heeft er ook al zat en of Netto zo'n 'once in a lifetime' paard is moet hij ook nog maar bewijzen. Er word altijd zo snel met dat soort 'vaktermen' gesmeten.
manubres schreef:Sjoert schreef:Idd, rare reactie. Anne reed er toch prima op? Dat deed ze vorig jaar ook overigens.
Waarom een rare reactie?
Zo'n toppaard met een topruiter als Gal maakt de kans op groot succes natuurlijk altijd groter.
Ik zeg niet dat Anne het niet goed doet, maar vind het op het filmpje er toch niet helemaal lekker uitzien.
Goed rijden en de echte top bereiken is wel wat anders...
Maar ik gun haar absoluut zo'n toppaard hoor, zulke paarden zijn toch "once in a lifetime!".
janderegelaa schreef:Anne reed eerder op de OS dan Edward en HP heeft bij haar les gehad. En Netto is haar eigen paard dus rare keuze om hem dan bij een ander neer te zetten als je zelf ook GP kan rijden.
Rianneke schreef:janderegelaa schreef:Totilas is als jong paard niet aangeboden.
Volgens mij is totilas als 2,5 jarige wel aangeboden bij een stamboek, maar bij de 1ste bezichtiging gestrand...