Vind het altijd geweldige reclames, zou bijna bier gaan drinken om ze te sponseren dit soort filmpjes te blijven maken (ik zei bijna).
Making of is ook erg leuk, herken inderdaad heel veel van de trucjes die ze in de reclames hebben gebruikt. Wat een werk, paarden zo trainen en getraind houden, maar ach, ze zijn allicht goedkoper dan een dure popster inhuren en ze zijn minder veeleisend.
Een ras dat koel in de kop is, mensen die de hele dag met ze bezig zijn en dan krijg je mooie resultaten. Goede regisseur. Penny meisjes erbij en veel hebben even een zakdoekje nodig. Heel leuk dus.
Wat moet het machtig zijn om eens op zo'n Clydesdale te galopperen.
Esmeralda
Geplaatst: 03-02-13 19:23
SDE schreef:
Wat moet het machtig zijn om eens op zo'n Clydesdale te galopperen.
je bent zo aan de overkant, dat wel hahahha zomers galoperen wij regelmatig met de shire,s over de zomerwei, die lijkt heel lang, maar je bent zo aan de overkant
En dat tweede filmpje geeft een goede indruk van de voorgaande commercials. En wat ze - behalve het trekken van de koets - de paarden nog meer aanleren.
welmoed__
Geplaatst: 03-02-13 19:38
Eerste filmpje pinkte ik ook een traantje weg, tweede filmpje moest ik echt om lachen, hoe ze dat allemaal doen.
Feelsoproud
Geplaatst: 03-02-13 20:01
Van de eerste tot de laatste...steeds weer geweldig die filmpjes van budweiser.Heel mooi ook om te zien hoe de paarden getraind worden,prachtige paarden!! Die piaffe die ze lieten zien was trouwens nog niet zo verkeerd,ik heb er al slechter zien piafferen op Grand Prix niveau .
Ik kreeg echt een traan in mijn ogen bij het filmpje. En toen ik hem aan mijn man liet zien nog een keer
Zijn stuk voor stuk geweldige reclames die van Budweiser met de Clydesdale paarden. Tweede filmpje met de trainingen is ook echt gaaf. Nu weet ik hoe ze het sneeuw filmpje hebben gemaakt!
Fenny
Geplaatst: 03-02-13 20:52
xxemmely schreef:
hahah het filmpje is gewoon bijna om te janken! Mooie reclame (: