Lesgevende Schalkhaarder veroordeeld voor ontucht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: Lesgevende Schalkhaarder veroordeeld voor ontucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 13:16

Ik vind het echt niet normaal hoe jij reageert hier, myrthe44.
Wie weet wisten de ouders er wel niets vanaf, en heeft de man in kwestie 't meisje meegenomen naar een hotel zonder dat ouders er vanaf wisten. Wie weet dachten die ouders wel dat 't kind gewoon daar de paarden aan het rijden/verzorgen was. daar kun je toch niet op deze manier zo over oordelen?!

En dan nog, dan denk je dat soort dingen. maar dan hoef je dat toch niet openbaar in een dergelijk topic (waar verdorie de moeder van 't kind zich zojuist heeft gemeld) te spuien? Dat kan je dan toch ook fijn voor jezelf houden, dat soort ideeen?!

tasoyafe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:54

44Myrthe44 schreef:
Ik snap niet dat de ouders van het 12-jarige meisje niet beter hebben opgelet. Wie laat zijn/haar dochter nu in een hotel slapen samen met een 70-jarige man??? :?

dat is heel simpel, als ze daar zou blijven slapen vanuit praktisch oogpunt, moesten vroeg op, omdat ze met een jacht met hem mee zou gaan en ze anders niet mee kon, vanwege de afstand, ik die man vertouwde als mijn eigen vader en er vervolgens zoiets uitgehaald wordt, ik kan je vertellen dat als je iemand zo lang kent en volledig vertrouwd, dat je die dan echt niet ziet aankomen!

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:56

tasoyafe schreef:
44Myrthe44 schreef:
Ik snap niet dat de ouders van het 12-jarige meisje niet beter hebben opgelet. Wie laat zijn/haar dochter nu in een hotel slapen samen met een 70-jarige man??? :?

dat is heel simpel, als ze daar zou blijven slapen vanuit praktisch oogpunt, moesten vroeg op, omdat ze met een jacht met hem mee zou gaan en ze anders niet mee kon, vanwege de afstand, ik die man vertouwde als mijn eigen vader en er vervolgens zoiets uitgehaald wordt, ik kan je vertellen dat als je iemand zo lang kent en volledig vertrouwd, dat je die dan echt niet ziet aankomen!

jullie kenden de man dus ook echt goed, heel veel sterkte! ook (vooral) voor je dochter! :(:)

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:59

Van mij ook, wat verschrikkelijk, zo krijgt je vertrouwen in de medemens weer een aardige knauw..
Sterkte tasoyafe, ook voor je dochter natuurlijk

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:09

Jeetje wat erg!Iemand die je dan zo goed kent en vertrouwd met je dochter...geen woorden voor..pff wat bezielt zo'n iemand!!
Heel veel sterkte!
(woon ook in de buurt maar geen enkel idee wie deze man is..dus mocht iemand het weten en het met me willen delen via pb..graag..pieker me suf over wie het kan zijn)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:15

Vreselijk, heel veel sterkte voor jullie!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:16

Tjongejongejonge ... het feit dat deze man ook nog wordt verward met een ander, betekent dus dat er mogelijk meer van dit soort oude vieze mannetjes rondlopen in dit dorp ?

Wat verschrikkelijk :(

Veel sterkte voor het meisje en de moeder natuurlijk !

Denk dat de moeder zich toch wel de haren uit het hoofd trekt van ellende dat ze haar kind hier niet voor heeft kunnen behoeden, dat hoeft er inderdaad niet zo onaardig hard te worden ingewreven :n

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:25

Shirley schreef:
Tjongejongejonge ... het feit dat deze man ook nog wordt verward met een ander, betekent dus dat er mogelijk meer van dit soort oude vieze mannetjes rondlopen in dit dorp ?

Wat verschrikkelijk :(

Veel sterkte voor het meisje en de moeder natuurlijk !

Denk dat de moeder zich toch wel de haren uit het hoofd trekt van ellende dat ze haar kind hier niet voor heeft kunnen behoeden, dat hoeft er inderdaad niet zo onaardig hard te worden ingewreven :n

Ik denk ook niet dat je je kind daarvoor kan behoeden..teminste in deze situatie.
Aangezien ze deze man goed kenden en vertrouwden..als je als moeder zijnde iemand al langere tijd kent vertrouwd ga je er toch vanuit dat het goed is en niet dat zo'n iemand zich vergrijpt aan je dochter.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:28

Natuurlijk !!

Ik bedoel het ook absoluut niet als verwijt !
Maar ik kan me zo verschrikkelijk goed voorstellen dat ze zich toch op de één of andere manier schuldig zou voelen ... geheel ten onrechte natuurlijk, maar iedereen wil zijn/haar kind toch behoeden voor zoiets vreselijks.

Het gevoel van onmacht moet voor haar dan toch ook heel erg zijn ...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 16:29

Shirley;
hmm, er is wel iemand waar al jáaaren verhalen de ronde over doen, maar echt concreet volgens mij niet. Maar dat zorgt er wel voor dat je daar idd als eerste aan denkt.

voor wat het waard is, in zo'n vreselijke zaak: R. van B. woont op zich wel mooi 'achteraf'. Het geeft mij igg wel íets geruststelling dat hij niet midden in een woonwijk, of midden in het dorp woont.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:30

Ik weet niet wat erger is Joyce :n
Midden in het dorp is wellicht toch meer sociale controle dan buitenaf ...

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:39

Shirley schreef:
Natuurlijk !!

Ik bedoel het ook absoluut niet als verwijt !
Maar ik kan me zo verschrikkelijk goed voorstellen dat ze zich toch op de één of andere manier schuldig zou voelen ... geheel ten onrechte natuurlijk, maar iedereen wil zijn/haar kind toch behoeden voor zoiets vreselijks.

Het gevoel van onmacht moet voor haar dan toch ook heel erg zijn ...

Het was ook niet naar tegenover jou bedoeld..sorry als het zo overkwam!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:44

Ik was eventjes bang dat het misschien verkeerd was overgekomen, maar nu zitten we elkaar gewoon een beetje verkeerd te begrijpen blijkbaar :(:)

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:24

Shirley schreef:
Ik was eventjes bang dat het misschien verkeerd was overgekomen, maar nu zitten we elkaar gewoon een beetje verkeerd te begrijpen blijkbaar :(:)

Ik bedoelde het meer als versterking van jou bericht..aangezien ik hier een aantal berichten voorbij zag komen die aardig aanvallend tegenover de moeder van het slachtoffer waren..

Bedoelde ermee te zeggen dat je inderdaad als moeder(of vader)zijnde er alles aandoet om je kind te beschermen maar soms lukt dat niet hoe graag je dat ook wil..

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:58

Allereerst wil ik het slachtoffer en haar moeder ontzettend veel sterkte wensen!! Ik zit zelf nog totaal verbijsterd achter de laptop, helaas blijk ik de dader redelijk goed te kennen. 1 van mijn verzorgsters wou graag een groter paard gaan verzorgen omdat ze te groot is geworden voor onze pony's en ik heb haar notabene zelf naar deze viezerik toegestuurd.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:03

Is inderdaad in de buurt..
Als iemand de volledige naam weet zou ik ook wel graag een pb willen..
Zag de moeder ook al in dit tppic verschijnen, sterkte voor u en uw dochter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:14

Tasoyafe wat erg voor je dochter en voor jou
En wat een vieslel die kerel bah!
Volgens mij liep zijn vrouw daar ook altijd op het erf of was dat iemand anders misschien
Ze riep wel altijd die enge honden terug

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:03

ogh. ik heb het net gelezen.
heel naar dit.
woon ook heel dichtbij. praktisch in schalkhaar.
mocht iemand weten wie het is zou ik ook graag een pb ontvangen..
heel erg veel sterkte gewenst Tasoyafe naar u en uw dochter toe.
vreselijk dat dit soort dingen gebeuren.. :n

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:08

Vreselijk dit... Iemand die je zo vertrouwd en dan dit doet, bah :n
Kom zelf ook regelmatig daar in de buurt o.a met xAnnouk
Tasoyafe heel veel sterkte gewenst thuis .

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:13

Gadverredamme.. Krijg er de bibbert van. Verschrikkelijk!
Moeder van betreffende meisje heel veel sterkte voor jou en natuurlijk dochtertje etc. :(:)

Joyce: mag ik ook een pbtje?!

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:18

Ik wil allereerst moeder en dochter veel sterkte wensen. Dit was niet te voorkomen!

Wel ben ik me helemaal rot geschrokken omdat ik daar zelf op die leeftijd (4 jaar terug) ook de paarden heb verzorgd...

vanillebaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:08

Gatverdamme ook ik woon vlak bij Schalkhaar. Ook een paardrijverleden gehad in dit dorp. Ik heb zelf een dochter en ik moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren, brr. Joycie 007heb jij meer info voor mij? Per Pb uiteraard. Veel sterkte voor moeder en dochter!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:49

Ik woon ook in Schalkhaar maar zo dorps is het hier niet hoor.
Zeker niet dat je iedereen binnen het paardenwereldje kent. Ik ken de veroordeelde niet maar TS ook niet :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:52

Een nacht met t meisje in een hotel?
Pardon? En waar zijn de ouders in dit verhaal?
Je laat je 12 jarige dochter toch niet met een (maakt niet uit hoe oud) paardrijinstructeur naar een hotel gaan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:53

nine1987 schreef:
Een nacht met t meisje in een hotel?
Pardon? En waar zijn de ouders in dit verhaal?
Je laat je 12 jarige dochter toch niet met een (maakt niet uit hoe oud) paardrijinstructeur naar een hotel gaan?

Misschien het topic even doorlezen?