Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
44Myrthe44 schreef:Ik snap niet dat de ouders van het 12-jarige meisje niet beter hebben opgelet. Wie laat zijn/haar dochter nu in een hotel slapen samen met een 70-jarige man???
tasoyafe schreef:44Myrthe44 schreef:Ik snap niet dat de ouders van het 12-jarige meisje niet beter hebben opgelet. Wie laat zijn/haar dochter nu in een hotel slapen samen met een 70-jarige man???
dat is heel simpel, als ze daar zou blijven slapen vanuit praktisch oogpunt, moesten vroeg op, omdat ze met een jacht met hem mee zou gaan en ze anders niet mee kon, vanwege de afstand, ik die man vertouwde als mijn eigen vader en er vervolgens zoiets uitgehaald wordt, ik kan je vertellen dat als je iemand zo lang kent en volledig vertrouwd, dat je die dan echt niet ziet aankomen!

Shirley schreef:Tjongejongejonge ... het feit dat deze man ook nog wordt verward met een ander, betekent dus dat er mogelijk meer van dit soort oude vieze mannetjes rondlopen in dit dorp ?
Wat verschrikkelijk
Veel sterkte voor het meisje en de moeder natuurlijk !
Denk dat de moeder zich toch wel de haren uit het hoofd trekt van ellende dat ze haar kind hier niet voor heeft kunnen behoeden, dat hoeft er inderdaad niet zo onaardig hard te worden ingewreven

Shirley schreef:Natuurlijk !!
Ik bedoel het ook absoluut niet als verwijt !
Maar ik kan me zo verschrikkelijk goed voorstellen dat ze zich toch op de één of andere manier schuldig zou voelen ... geheel ten onrechte natuurlijk, maar iedereen wil zijn/haar kind toch behoeden voor zoiets vreselijks.
Het gevoel van onmacht moet voor haar dan toch ook heel erg zijn ...
Shirley schreef:Ik was eventjes bang dat het misschien verkeerd was overgekomen, maar nu zitten we elkaar gewoon een beetje verkeerd te begrijpen blijkbaar