Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjan1986 schreef:Waar staat het op Facebook? dan zal ik het ook ff delen!
Loetie84 schreef:Vivian__ schreef:Wie steelt er nu een paard..?
En waarom zo een?
Nou ja zeg... Denk je eens in dat het je eigen dier was zeg. Wordt je toch ook niet vrolijk als we dat roepen?
Mijn paarden zijn ook niet bijzonder, maar VOOR MIJ net zo veel als anky dr paard hoor...
Caesar schreef:Lijkt mij ook vreemd. Als ik het zo lees is het bijna iets in de "relationele sfeer" als er in die periode geen paard gemist wordt. Lijkt haast bewust meegenomen. Dat is stiekem wat ik ook hoop, en niet dat het paard door een wildvreemde meegenomen wordt om ergens anders te eindigen.. .
Loetie84 schreef:Vivian__ schreef:Wie steelt er nu een paard..?
En waarom zo een?
Nou ja zeg... Denk je eens in dat het je eigen dier was zeg. Wordt je toch ook niet vrolijk als we dat roepen?
Mijn paarden zijn ook niet bijzonder, maar VOOR MIJ net zo veel als anky dr paard hoor...
) Vivian__ schreef:Wie steelt er nu een paard..?
En waarom zo een?
Vivian__ schreef:Vivian__ schreef:Wie steelt er nu een paard..?
En waarom zo een?
Zucht, zo bedoel ik het toch niet.
Ik bedoel meer, áls je nu een paard steelt, steel je toch een die wat waard is. Zeker nu de paardenmarkt op zn gat ligt.. Dan begrijp ik niet waarom je een 'simpele vos' meeneemt (wees gerust, ik heb ook 'maar een simpele vos')
Judith_VB schreef:Citaat:
Volgens mij snap je het niet helemaal hoor. Een gestolen paard is geen ruk waard![]()
Ook al steel je er eentje van € 1.000.000 op dat moment is hij nog minder dan de slachtprijs waard wegens het ontbrekende papier/paspoort.
Dus hoe simpel, duur of goedkoop je paard ook mag zijn zonder de bijbehorende papieren mag hij net aan (illegaal) door het kattenvoer gedraaid worden.
Daarbij is je woordkeuze niet helemaal gepast. Zoals gezegd, ik heb ook geen toppers maar je zou mij echt krenken door zoiets te roepen.
Je eigen paarden zijn toch altijd de beste die er zijn, maar laat een ander zijn dieren ook in hun waarde
Citaat:Volgens mij snap je het niet helemaal hoor. Een gestolen paard is geen ruk waard
Judith_VB schreef:Vivian__ schreef:Zucht, zo bedoel ik het toch niet.
Ik bedoel meer, áls je nu een paard steelt, steel je toch een die wat waard is. Zeker nu de paardenmarkt op zn gat ligt.. Dan begrijp ik niet waarom je een 'simpele vos' meeneemt (wees gerust, ik heb ook 'maar een simpele vos')
Volgens mij snap je het niet helemaal hoor. Een gestolen paard is geen ruk waard![]()
Ook al steel je er eentje van € 1.000.000 op dat moment is hij nog minder dan de slachtprijs waard wegens het ontbrekende papier/paspoort.
Dus hoe simpel, duur of goedkoop je paard ook mag zijn zonder de bijbehorende papieren mag hij net aan (illegaal) door het kattenvoer gedraaid worden.