Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dees schreef:Volgens mij is onze nieuwe koning al tijden niet meer zo'n paardenvriend.
Zo hebben ze op hun trouwdag een Friese stermerrie kado kunnen krijgen van het FPS maar dat heeft men geweigerd.
. Dees schreef:Volgens mij is onze nieuwe koning al tijden niet meer zo'n paardenvriend.
Zo hebben ze op hun trouwdag een Friese stermerrie kado kunnen krijgen van het FPS maar dat heeft men geweigerd.
petraaken schreef:Ja, of omdat het slechte PR is als het dier bij hen op stal de moord steekt, wegens één van de vele mogelijke inwendige erfelijke gebreken waar friezen aan kunnen lijden en die soms pas na verloop van jaren aan het licht komen: slokdarmverwijdingen, aortarupturen, etc.Misschien deden ze dat wel omdat het protocol hen het verbood. Of omdat ze vinden dat ze zelf paarden genoeg hebben.
franka75 schreef:Ach hier in Den Haag zijn ze wel wat gewend daar loopt ze regelmatig in cognito. Maar ook gewoon herkenbaar heb ik begrepen, zo is er ook een plek ergens in een heel smal steegje waar hij vlak voor de officiele naamsbekendheid van een van de prinsesjes een uur daarvoor nog had gegeten, en toevallig kwam ik daar ook en toen hoorde ik dat. Hij scheen er vaker te komen puur omdat je echt moet weten waar het zit.
DesireeK schreef:.... Ik heb toen W.A., Beatrix, Claus, Margriet enz. gezien..