Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nimue schreef:Adrian, blijkbaar intimideerde de eigenaar van het gebied de mensen die er iets van zeiden dermate erg, dat ze niet durfden. Ik begrijp het ook niet hoor, dan ga je toch anoniem melding doen ofzo... maar ja, ik weet ook niet of er in Italië echt een nationale organisatie is waar je dan terecht kunt. En misschien is het ook ergens achteraf in de heuvels, of kan er daar pas wat gedaan worden als er echt aangifte is gedaan ofzo. Ik weet het ook niet, vind het in elk geval heel akelig allemaal...
caboclo schreef:schande .. ze moeten die man oplade en in een celleke stoppen zonder eten/drink/wc+papier
en dat voorduurende 20?? jaar
caboclo schreef:nee hem alleen waarschuwen,, het is niet 1 paard waarvan het leven tekort geduurd heeft he
maar bijna 100
schande en hij ziet er nou niet bepaalt uit als of het hem iets doet..
caboclo schreef:aillil die paarden hadden er misschien net zo goed er uit kunnen zien als die bij jou in je profille..
maak je dat niet kwaad dan?
De facebookpagina van de IHP toevoegen aan je eigen facebook kan ook. En verder nog meer duimen en het liefst iets doneren, alles helpt. Des te eerder zijn ze uit deze ellende.