Manon262 schreef:ik heb geen grote balen hooi (van 300-400kg) meer, had er 3 en die zijn, veel vroeger op t jaar, ca nov, al door gegaan, dus ik moet t doen met, ca een kwartiertje met de auto rijden van huis, open, half dichte, inloopstallen en balen hooi van, hele goeie kwaliteit, 15-20kg/stuk, te gaan geven, daar eten ze ts 3-5 uur, dikte van de balen verschilt dan nog onderling, ach ja, tis toch praten voor niks, ik hou t voor bekeken, ik doe mijn best, maar blijkbaar is dat niet zo volgens bokt, zou is graag zien wie er, zoals strakjes weer, met meer dan 39° koorts zo gek is om naar de paarden te gaan om er zeker van te zijn dat ze alles krijgen, in tegenstelling tot als ik het aan pa moet vragen en, hopen, dat ze iets/alles krijgen, wat trouwens allemaal op de weide aanwezig is.
Denk jij dat je de enigste bent die als hij ziek is zijn paarden moet verzorgen?
Ik heb geen pa of andere waar ik hulp aan kan vragen.
Doe het al 30 jaar zelf.
En geen 1 paard heeft ooit een voer beurt gemist.
Dat is gewoon plannen in zijn algemeen en even de schouders eronder als je ziek bent.
Je hebt de lol ervan, maar soms ook de lasten, maar nooit mag het paard daar wat van merken.
Zo zie ik het gewoon. En dat bedoel ik niet gemeen, maar kan niet zo goed tegen dat zielige gedoe als van als ik ziek ben.
Dat hebben we allemaal.