Ga vandaag kijken op uitzending gemist als die er is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

borderjay schreef:Geweldig werk verzet Brooke daar! Super om te zien dat het daadwerkelijk zoden aan de dijk zet!
Ik vond Waylon altijd wel leuk....maar wat waren die 2 nep in de uitzending...pfff ergerde me rot

JoyCiej007 schreef:Heb het zelf gister niet gezien. Er was een hele mooie 'oude' film op, 'Das Boot', en die duurde van 20.30 tot maarliefst 00.40 uur dus kijk hem vandaag of vanavond wel in de herhaling.
maar ik zag het in de TV gids staan en dacht; moet ik toch even bokkers van op de hoogte stellen
Ik zal vragen of de link naar uitzending gemist in de beginpost gezet mag worden, is wel handig.
fargo schreef:Ik denk dat juist door Waylon in te zetten er meer mensen zullen kijken die niet perse iets met paarden te maken hebt en je dus een breder publiek bereikt inderdaad. En ik vond hem en zijn vriendin juist heel oprecht in hun reacties. Het is ook nog al wat om zulke wonden en condities tegen te komen als je dat verder niet kent. Ik vond het juist ontwapenend dat ze zo geraakt werden door de dieren en de mensen.

ik ga ook zeker doneren al ben ik wel van mening dat er hier helaas nog leed genoeg is maar dit deed me echt de das om... Verschrikkelijk