Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
binky schreef:pipo schreef:Zouden ze wel in dezelfde oven komen.. wat maakt dat uit? fik is fik en daarna asla legen en klaar is...
Nee er word een hele nieuwe installatie {oven} gebouwd hier voor dus deze mensen worden niet samengevoegd met het as van de paarden.Tenminste zo stond het hier in de krant.
pipo schreef:Geweldig initiatief . 300 kg over zeg globaal 1.70 is vele malen meer dan 700 kg over 180 lang en 1.50 hoog.
De propoties zitten helemaal anders.
Wist niet eens dat ze zulke ronde kisten hadden![]()
Zouden ze wel in dezelfde oven komen.. wat maakt dat uit? fik is fik en daarna asla legen en klaar is...
Anoli schreef:
pipo schreef:Anoli schreef:
Goh.. kom ik toch nog een cm of 13 tekort om mijn man in een kist te frommelen.. ga s achter extreem lange kisten aan.. kijken wat t kost.![]()
Voor de natuurliefhebbers vind ik eikenfineer niet echt een optie, doe mij maar een kartonne doos of zo, maar daar ging het niet over. Maar het is wel iets om het over te hebben. (zeker als je net als ik een hartklepoperatie moet) maar goed vandaar ook mijn intresse denk ik
pipo schreef:is ook niet zo gekleg maar eens een speklapje op de bbq kan t vet de rest van de dag op t gemak nabranden.
(en ja ben zelf ook aan de maat, maar nog ruim 200 kilo van de 300 verwijderd)
irmaz schreef:pipo schreef:is ook niet zo gekleg maar eens een speklapje op de bbq kan t vet de rest van de dag op t gemak nabranden.
(en ja ben zelf ook aan de maat, maar nog ruim 200 kilo van de 300 verwijderd)
...ik voel hier een nieuwe manier van energie-opwekken aankomen![]()
In Westerhout hebben ze straks allemaal gratis stroom uit hun "eigen" energiecentrale