Amigo, het gespieste paard zo goed als de oude

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rixke

Re: Amigo, het gespieste paard zo goed als de oude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:23

respect! maar wat een sterk paard!

debra_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:30

wauw kippenvel gewoonn... echt respect !!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:32

wauw, wat een bijzonder paard! _O_

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 07:40

Super _/-\o_

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:12

_/-\o_ wat een respect verdient deze man, geweldig!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:16

Heb er helemaal geen respect voor maar vind het een egoistische actie. Hem in leven houden omdat je zelf geen afscheid kan nemen.. Gewoon 3 jaar lang prutsen aan een paard. Ik had hem in laten slapen omdat ik het niet aan kan zien als één van mijn geliefde dieren pijn moet lijden.

Respect heb ik voor mensen die op zo'n moment hun eigenbelang opzij kunnen zetten en kunnen kiezen wat voor het dier het beste is. Niet voor mensen die alleen voor zichzelf kiezen.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:22

Jildau schreef:
Heb er helemaal geen respect voor maar vind het een egoistische actie. Hem in leven houden omdat je zelf geen afscheid kan nemen.. Gewoon 3 jaar lang prutsen aan een paard. Ik had hem in laten slapen omdat ik het niet aan kan zien als één van mijn geliefde dieren pijn moet lijden.

Respect heb ik voor mensen die op zo'n moment hun eigenbelang opzij kunnen zetten en kunnen kiezen wat voor het dier het beste is. Niet voor mensen die alleen voor zichzelf kiezen.

Zoals jij het stelt volg ik je mening helemaal!! Kan je niet anders dan gelijk geven. Maar dit verhaal is wel heel anders hoor. Dier heeft een paar maanden in de kliniek gestaan maar is al die tijd zeer fit vrolijk en vitaal geweest. Eerste periode was idd even pittig maar ik zou het in deze situatie eerder egoistisch gevonden hebben om hem in te laten slapen. Er is ook niet 3 jaar aan geprutst. Op facebook kan je het verhaal van A to Z lezen. Paard is er al bijna 2 jaar weer helemaal bovenop.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:12

Laatst bijgewerkt door onley op 22-01-13 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:14

Akelig verhaal !
Wel blij dat het goed is gegaan

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:13

Woow.. Wat een sterk paard is dat.. En die man, heeft een goed hart. Hij heeft een goede beslissing genomen. Ik kan me er best wat bij voorstellen dat Jildau het egoïstisch vind, maar als dat paard in hart en nieren nog gewoon fit is, en hij er zelf ook voor wíl vechten, en niet voor wil opgeven, dan zou ik net als die man naar Amigo geluisterd hebben, en er alles aan gedaan hebben om hem er bovenop te krijgen. En hem is het gelukt, en in maar 3 jaar! Dat is toch vrij weinig als je kijkt naar wat ie allemaal had..