Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britty schreef:Manueeltje84: Gelukkig geef jij een hele nuttige en volwassen reactie, chapeau!
Afstand zal ongetwijfeld het probleem geweest zijn. Wat de oorzaak geweest is, of ze er zelf te kort op zat of er een auto tussen is gaan rijden, maakt niet uit. Het is gelukkig goed afgelopen.
Sammie schreef:De mod's gaan niet over wat er wel en niet op VN of ON staat, dat doet de Nieuwsredactie. Mod's modereren alleen maar. (Ik ben dus geen mod, maar een nieuwsredactielid)
NatasjavE schreef:Het was gisteren verradelijk glad. Ik zat gisteren ook bijna op een voorganger. Plotseling remmen en doorglijden vanwege de gladheid. Ik had ruim voldoende afstand maar het ging maar net goed.
Zware vrachtwagen zal verder doorgaan.
Roxxiejj schreef:winia4ever schreef:afstand he..
Ik vind dit ook een valse opmerking. Rij je zelf wel eens met een trailer op de snelweg? Maakt niet uit hoe de situatie is, je kan met een paard in de trailer niet net zo snel/hard remmen als een vrachtwagen
winia4ever schreef:Om mij voor domkind uit te maken is ook erg kort door de bocht.
Wat is er nou dom aan deze opmerking als ik vragen mag?.
Het is toch zo, afstand is belangrijk.
Als ze zwaar gewond waren geweest had ik deze opmerking niet gemaakt.
Maar ze zijn beide goed er van afgekomen
Ik rij ook met het verkeer mee, maar afstand is afstand, kom je dichter op laat je het gas los.
Als er dan een persoon is die ineens vollop remt, heb jij de kans om dat ook te doen.
Daarvoor is AFSTAND,..Zo belangrijk..
Daar is niks doms aan, lijk mij alleen maar verstandig.
Het is vaak zo dat er haast is, mensen willen naar huis, of ergens zo snel mogelijk naar toe, het is racen op de wegen, plakken op de bumpers, en duwen als het niet hard genoeg gaat.
Ik ga om de dag naar de club heb geregeld vrachtwagens achter mijn trailer zitten nou ik weet zeker dat is nog geen 5 meter wat ze er vanaf zitten.
Ik heb daar een hekel aan, mensen die je inhalen maar het allemaal maar net redden dat ze bij het terug komen op de juiste rijbaan jou de autoneus bijna kost!.
en ga zo maar door.
Maar in dit geval is dat niet aan de orde, en reed zij gewoon op de weg.
En afstand is er dus om dit soort dingen te voorkomen..Als iemand ineens remt, etc.