Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjemira schreef:Wat een vertrouwen heeft dat paard nog zeg na zo'n ongeluk, en dan zo braaf weer de trailer oplopen.

Amaris schreef:Paarden beleven alles in stukjes. Ze leggen de link dus niet tussen 'met trailer over de kop' en 'ik moet de trailer weer op'.
Apart wel, dat rondjes lopen tegen de kou. Zou dat een journalistieke dwaling zijn? Op trailer loopt ie toch ook geen rondjes tegen de kou
Wat ongelooflijk dat ie daar zonder kleerscheuren uit is gekomen... vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
NatasjavE schreef:Wat een braaf dier zeg. Loopt zo de wagen weer op.
Hoe zie je in hemels naam een trailler over het hoofd,....pffff.
Feria schreef:Ik vraag me ook af hoe je in godsnaam een trailer kan missen?
Polly schreef:Feria schreef:Ik vraag me ook af hoe je in godsnaam een trailer kan missen?
daarom word er tijdens een rijopleiding zo gehamerd op het opvangen van de dode hoek, je wil niet weten hoeveel mensen dat niet doen en dan dus met invoegen ergens achter willen waar dan zomaar ineens een aanhanger achter hangt, daar gaat het vaak mis. Geen idee wat er hier gebeurd is hoor, maar bovenstaande is mijn ervaring.
Die zoeken nml naar een auto, niet naar een aanhanger fietser trailer of motor! Waardoor je ze wel ziet, maar er verder niets mee doet.. Want je verwacht alleen auto's! Jaja, leer nog wat op school