Janette Bouwman loopt met paard over A4 na ongeval [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:23

Ik vraag me ook af hoe je in godsnaam een trailer kan missen? Hopelijk houdt het paard er geen trailer angst of verscholen letsels aan over.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:24

Sjemira schreef:
Wat een vertrouwen heeft dat paard nog zeg na zo'n ongeluk, en dan zo braaf weer de trailer oplopen.

dat is ook wat ik dacht. Wat laten die dieren zich dan soms zooo onwijs makkelijk behandelen. Terwijl het juist een paard is die zo over de rooie kan zijn omdat je de container een meter hebt verplaatst.

@ de eigenaresse... ik hoop dat ie er niets aan over heeft gehouden. Mijn god, ik zou ter plekke een hartaanval krijgen.
Wat een scheet van een dier.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 14-01-13 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:24

Paarden beleven alles in stukjes. Ze leggen de link dus niet tussen 'met trailer over de kop' en 'ik moet de trailer weer op'.

Apart wel, dat rondjes lopen tegen de kou. Zou dat een journalistieke dwaling zijn? Op trailer loopt ie toch ook geen rondjes tegen de kou :')

Wat ongelooflijk dat ie daar zonder kleerscheuren uit is gekomen... vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:25

Amaris schreef:
Paarden beleven alles in stukjes. Ze leggen de link dus niet tussen 'met trailer over de kop' en 'ik moet de trailer weer op'.

Apart wel, dat rondjes lopen tegen de kou. Zou dat een journalistieke dwaling zijn? Op trailer loopt ie toch ook geen rondjes tegen de kou :')

Wat ongelooflijk dat ie daar zonder kleerscheuren uit is gekomen... vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.

trailer lijkt mij warmer.. door eigen lichaamswarmte en uit de wind? Vind dat niet zo moeilijk bedacht.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:26

NatasjavE schreef:
Wat een braaf dier zeg. Loopt zo de wagen weer op.

Hoe zie je in hemels naam een trailler over het hoofd,....pffff.

Nou dat gebeurt nog regelmatig! Zelfs bij ons, waar de auto een stuk lager is dan de trailer, is het wel eens gebeurd dat mijn vader ineens een slinger maakte, want hij had wel gezien dat de auto de trailer niet gezien had.

Gelukkig is iedereen er zonder al te ernstige verwondingen af gekomen!

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:28

Denk dat het ook tegen de stijfheid was die hij evt na dat ongeluk op heeft kunnen lopen dat hij de rondjes moest lopen. Meestal zijn ze dan ook rustiger dan je blijft staan met al het verkeer dat om je heen rijdt.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:31

Jemig, Janette, wat zul je geschrokken zijn :(:)
Wij hoorden hier thuis zoveel sirenes (we wonen parallel aan de A4 daar). Wat een nachtmerrie.
Gelukkig lijken jij en jouw paard zo op het filmpje oké.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 16:52

Feria schreef:
Ik vraag me ook af hoe je in godsnaam een trailer kan missen?

daarom word er tijdens een rijopleiding zo gehamerd op het opvangen van de dode hoek, je wil niet weten hoeveel mensen dat niet doen en dan dus met invoegen ergens achter willen waar dan zomaar ineens een aanhanger achter hangt, daar gaat het vaak mis. Geen idee wat er hier gebeurd is hoor, maar bovenstaande is mijn ervaring.

Roxxiejj

Re: Paard loopt over de A4 bij Hoofddorp na ongeval [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:56

Ik heb het een keer met fietsers gehad, die hadden mijn trailer niet gezien en schoten weer naast elkaar toen mijn auto langs hen heen was.

Wat een ongelooflijk wonder dat het paard niets hieraan overhield zeg! Ik zou inderdaad 7 kleuren scheiten als mij dit zou overkomen :oo

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:11

Volgens de laatste berichten zijn paard en eigenaresse oké. Gelukkig maar.

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:15

Mijn god.. arm arm arm beest ik hoop dat hij er niks aan overhoud..

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:24

De nachtmerrie van iedereen die met een trailer op pad gaat. Bewondering voor Janette hoe ze er zo rustig met het paard bijloopt !
Ben dit weekend naar een vrachtwagentje wezen kijken, maar ik weet nu zéker dat ik er voor ga !

Ik hoop dat het paard vandaag niet al teveel last had en dat Janette ook van de schrik bekomen is. Heel veel sterkte in ieder geval !

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:26

Heb t gezien, was echt een onwijs naar gezicht...

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:26

Dat is echt wonderlijk he? Ik zou volgens mij als een hysterische kip rond rennen.. Ook al is dat niet het verstandigste, volgens mij zou ik mezelf niet meer in de hand hebben en alleen maar kunnen janken, schreeuwen, en brullen.

miekjuh3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:07

man k zou ok gek worden als dat bij mij gebeurde maar dat blijft ok wel ontzettend rustig zeg en gaat ook gewoon zonder problemen de trailer in ik denk dat mijn paard dat niet zou doen

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:13

Wow dat hij de trailer op ging na zo klap pf...

ik moes stiekum wel beetje lachen. In het begin van het filmpje als de eigenaarrse met dat paard loopt. Zie je hem echt zo kijken van HE gras!!1

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:18

Pfff wat een nachtmerrie. Paard zal best wel stijf erna geweest zijn.
Goede trailer in ieder geval want vind dat deze er nog aardig goed uit ziet na wat deze heeft meegemaakt.

Anasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:24

Polly schreef:
Feria schreef:
Ik vraag me ook af hoe je in godsnaam een trailer kan missen?

daarom word er tijdens een rijopleiding zo gehamerd op het opvangen van de dode hoek, je wil niet weten hoeveel mensen dat niet doen en dan dus met invoegen ergens achter willen waar dan zomaar ineens een aanhanger achter hangt, daar gaat het vaak mis. Geen idee wat er hier gebeurd is hoor, maar bovenstaande is mijn ervaring.

Het is eigenlijk de schuld van je hersenen :+ Die zoeken nml naar een auto, niet naar een aanhanger fietser trailer of motor! Waardoor je ze wel ziet, maar er verder niets mee doet.. Want je verwacht alleen auto's! Jaja, leer nog wat op school :P
Maar ik zou inderdaad een kleine hart aanval hebben! Zou het eigenlijk niet voor kunnen stellen...

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:34

Wat ik me afvraag is ..hoe is dat arme dier uit die trailer gekomen?
En beschermengelen bestaan, dat moet wel! pffff

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:48

Jeetje wat een nachtmerrie!
Ik zou ook rondjes gaan lopen tegen stijfheid voor het paard en tegen de stress voor mezelf :)
Ongelooflijk hoe makkelijk het paard de andere trailer weer in gaat, zou bij de mijne echt niet lukken!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:56

MIJN GOD................ Je grootste nachtmerrie.... Maar wat is het goed afgelopen!!!
Onvoorstelbaar hoe 'relaxed' baasje en paard er uit zien :D Fantastisch dat het zo goed voor alle partijen is afgelopen!!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:07

Trailers worden zo vaak over het hoofd gezien door weggebruikers.... (En door fietsers helemaal)

Mooi om in het filmpje te zien hoe iedereen zo kalm blijft en dat paard er redelijk goed vanaf lijkt te zijn gekomen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:14

maar hoe krijgen ze zo'n paardje er toch uit ?

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:23

bah wat naar zeg en dat het beestje er nog zo ''cool'' onder blijft loopt ook zo weer de trailer op alsof het niet gebeurd is..

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 00:01

Goede reclame voor böckmann
Wat een geluk dat blackie in orde is!