Investeerders gezocht voor Valegro syndicaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bomba

Re: Investeerders gezocht voor Valegro syndicaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:21

Wat wordt er hier veel gegist zeg.. Carl heeft inderdaad altijd gezegd dat Uthopia en Valegro na de OS verkocht zouden worden. Echter hadden ze uiteraard niet verwacht dat Valegro zo fenomenaal goed zou worden twee maal het Wereldrecord en twee gouden Olympische medailles zou winnen. Ze hebben alleen de pech dat Valegro ook gedeeltelijk in eigendom is van Roly Luard. Hester wil zijn deel niet verkopen, maar Luard wel. Nu is het dus de bedoeling om investeerders te vinden voor het deel van Luard.

Mochten ze er niet in slagen om die investeerders te vinden, dan zijn ze helaas genoodzaakt tot verkoop. Als we Hester moeten geloven zijn er echt wel een aantal potentiële kopers, maar hopelijk gaat het allemaal lukken. Valegro hoort bij Dujardin onder het zadel en daar zou hij ook moeten blijven.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:57

Nou dat is dan raar want lang voor de OS voorspelde iedereen al dat Valegro zou gaan winnen en over bij wie een paard onder het zadel hoort zijn de meningen nogal verschillend per paard.
Meestal is het zo dat de eigenaar dat uitmaakt

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:27

sarabande schreef:
Nou dat is dan raar want lang voor de OS voorspelde iedereen al dat Valegro zou gaan winnen en over bij wie een paard onder het zadel hoort zijn de meningen nogal verschillend per paard.
Meestal is het zo dat de eigenaar dat uitmaakt

You're kidding me? :O
Iedereen is wat overdreven want zo ongeveer heel Nederland ging er vanuit dat Adelinde ging winnen. Maar een voorspelling is wat anders dan de werkelijkheid.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:34

applejoo schreef:
Werkelijk!! wat een bedragen ongelooflijk gewoon~! Wat nou als ie z'n been breekt oid?

Maar dat geldt ook als ze verkopen...dus wat dat betreft is het risico juist gering: paard blijft bij dezelfde ruiter op dezelfde stal, dus de kans dat ie het nog een paar jaar 'doet' is vast groter dan (om maar een willekeurig voorbeeld te noemen :+ ) bij Totilas.

Voor het overige vind ik het een nette actie, het zit Hester toch al niet echt mee met Uthopia, en aan Valegro verdient hij op deze manier ook niet veel, want ik veronderstel dat hij vooral geld zoekt om de mede-eigenaar uit te kopen.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 23:23

Carl Hester wil niet nu al met pensioen, maar wil wel van zijn hoge hypotheek af zodat hij straks als hij moet stoppen ook een pensioen opgebouwd heeft... Eigen vermogen geeft een stal een verl betere uitgangssituatie dan met gelernd geld.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:58

Gewoon niet miepen en verkopen die knol, joep doei en de mazzel, hypotheek afgelost en lekker verder met een ander paard.

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:01

axeltje schreef:
Sammie schreef:
Volgens Luard zijn er vanuit het buitenland al wel grote sommen geld geboden voor de tienjarige ruin. “Maar om Valegro bij Charlotte Dujardin te houden, zijn we bereid om te zakken met de prijs.”, aldus Luard. “Carl is bereid om de dagelijkse kosten van de ruin om zich te nemen.”

Het zal aan mij liggen, maar dan kan hij er toch ook voor kiezen om Valegro niet te verkopen?
Wat snap ik niet...?

Ja klopt het zal voor hem ook niet heel veel meer geld kosten als ie hem behoud toch ;)
maar ja ik snap het wel je kunt met zo'n paard wel flink wat geld verdienen als je m veerkoopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:04

Gewoon een boktinvestering maken, gaan we met zn allen erin :D