Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Nee, omdat Ijsbrand ten koste van alles wil winnen, en dan echt ten koste van alles...
En als je een rustigere ronde rijdt, heb je een stuk minder kans op fouten. Daarbij heeft hij zich toch al geplaatst voor de finale, dus dan gaat het alleen om de centen....
WolinLotte schreef:Billy schreef:Nee, omdat Ijsbrand ten koste van alles wil winnen, en dan echt ten koste van alles...
En als je een rustigere ronde rijdt, heb je een stuk minder kans op fouten. Daarbij heeft hij zich toch al geplaatst voor de finale, dus dan gaat het alleen om de centen....
Precies!
Ik mis iets in zijn reactie ook.. Iets in de trant van: "Ben blij dat iedereen en de paarden er ongedeerd vanaf zijn gekomen".. Bijvoorbeeld hoor.. Pfff.. Ik ben niet te spreken over zijn manier van doen, overwinningen stijgen 'm naar het hoofd.
Cayenne schreef:Billy heeft wel vaker commentaar op IJsbrand gehad, dus niet al te serieus nemen
Ik vind dat er heel kordaat en netjes werd gereageerd. Naderhand zijn ze ook helemaal nagekeken in de andere hal en ja, ook door IJsbrand
elinesikko schreef:Dat een wagen omvalt overkomt de Ronde ook echt wel is, het gaat gewoon hard en zo'n wagen als die eenmaal uit evenwicht is kun je er ook bijna niks meer aan veranderen en valt hij.
IJsbrand let ook echt wel op z'n paarden en natuurlijk is hij blij dat z'n paarden ongedeerd zijn.
Als je tegen zijn manier bent van rijden waarom moet je er dan altijd weer een negatieve reactie bij zetten.
Wie weet heb ik hier ook wel een mening over? 
sambagirl schreef:Hoe hij omgaat met de paarden? Zo zeikerig als ze met de manege paarden zijn, zijn ze ook met hun eigen paarden. Alleen het beste is goed genoeg. Er heeft al menig manegepaard 6-9 maanden op het land gestaan om te revalideren. Een paard gaat pas weg als alles geprobeerd is, daar heb ik respect voor.
... gelukkig was het winter en onder een mooie deken zie je de etterende wonden niet (en nee, die wondes stonden nu niet onder controle van hunzelf of een DA, maar zwaar geïnfecteerd waren ze wel).