Moet ze haar woorden zelfs nog verdedigen terwijl haar paard is aangevallen
gekke wereld zo! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gekke wereld zo!
ze wordt naïef genoemd en dat ze vooroordelen heeft. Tja.
(en ik vind dat ze zich netjes heeft verwoord)
en niet alleen een stoere hond willen, voor het stoere imago.
)
. Ninx schreef:Vroeger was een Herder, Teckel, Rottweiler of een poedel nog genoeg.... nu moet het een of andere Turkse, Italiaanse, Oostblok of Afrikaanse woesteling zijn met een bek als JAWS en een stokmaat van een meter... WAAROM?!
Mensen kiezen voor een potentieel dodelijke hond, en gezien de ellende die ik er nu al mee heb gezien (mijn eigen hond is zo'n beetj verschuerd door zo'n ding) denk ik dat het tijd wordt de boel aan banden te gaan leggen.
cam schreef:Helaas snappen veel mensen niet dat het opvoeden van honden een ernstige zaak is.
Daarom zie je tegenwoordig zoveel verknipte honden( groot maar vooral klein) rond lopen.
Je herkend ze al uit de verte. Hond laat eigenaar uit zeg ik altijd.
Ninx schreef:Daphne__ schreef:''Het is mij geheel duidelijk dat dit meer aan de eigenaar ligt dan aan de hond! Maar feit blijft wel dat deze hond gisteren grote schade heeft aangericht aan mijn paard, en het had nog veel erger kunnen zijn als ik er niet in rengalop vandoor was gegaan!''
Het publiek dat dergelijke honden kiest zijn meestal geen Hoogleraar Kunstwetenschappen aan de universiteit met een bandplooibroek.
Er zijn vast hele leuke mensen die voor zo'n monster kiezen, ik kom ze hier nooit tegen. Kwam ik ze hier maar tegen, dan scheet ik niet iedere keer in mijn broek. Hier zie ik alleen trainingsbroeken, peroxide-haar en kunstnagels lopen met zo'n hond.
Ik vind het een ramp dat er overal van die veel te grote enge beesten uit 'god weet ik waar' gehaald worden. "Ze zijn zo lief voor de kinderen".... prima, een poedel ook.
cam schreef:Helaas snappen veel mensen niet dat het opvoeden van honden een ernstige zaak is.
Daarom zie je tegenwoordig zoveel verknipte honden( groot maar vooral klein) rond lopen.
Ninx schreef:cam schreef:Helaas snappen veel mensen niet dat het opvoeden van honden een ernstige zaak is.
Ben ik met je eens... maar wordt jij liever aangevallen door dolle Maltheser of een Dogo/ Hondo/ Turko-terrier-shire-ding van 1:10 met een waffel waar een koelkast in past?