http://www.youtube.com/watch?v=xtF1ycP9mc0
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marga schreef:Tijdens zowel de Grand Prix als de Kür viel op dat Parzival zich steeds meer als balletdanser door de piste beweegt dan als krachtpatser. "Ik ben er blij mee dat het opvalt, want daar hebben we de afgelopen maanden heel veel aandacht aan besteed in de training. Lichtheid, harmonie en gedragenheid waren voor mij daarbij de sleutelwoorden", aldus Cornelissen. Toch werd dat in de Grand Prix door de juryleden niet naar waarde geschat. "Ik was ook verbaasd dat de punten niet hoger waren en heb daar dan ook navraag naar gedaan. Jurylid Mariëtte Withages was duidelijk in haar oordeel. Ze had waardering voor wat we hadden laten zien, maar miste net even de power.
PLM schreef:Ik vind dat Adelinde een mega goede kur heeft neergezet! Ik vind t fijn om te zien dat ze werkt aan de lichtheid en harmonie. Ik vond het en zeer fijn om te zien! Ook vind ik het zeer fijn om te zien dat ze een cap draagt.
Ik vind het echt heel jammer dat er mensen zijn die alleen maar commentaar leveren. Ik zie het ze zelf niet doen....
ireika schreef:Mij leek het echt niet dat Adelinde aan de teugels hing hoor, ik zie haar toch liever rijden dan een aantal van onze belgische ruiters die om twee passen een flinke snok in de mond zitten te geven en daar nog zo'n hoge scores voor krijgen...
De jurering was inderdaad wel weer wat bedenkelijk...Uta Gräf met Le Noir had zo van mij toch een aantal plaatsjes hoger mogen staan ook!
En de muziek die tot twee keer toe uitviel was inderdaad schandalig... Ik zei toen nog "En nu denken alle Nederlanders weer van 'Jeetje, wat een amateurs in België!'"groot gelijk! (zo ook voor het intermezzo van het bwp-dressuurkader...)
Elisa2 schreef:Nou nou..volgens mij werkt ze daar nu juist aan,aangezien ze ook wat commetaar daarover had op de OS..ik ben/was ook geen fan van haar rijden daar maar het feit dat ze daar nu aan werkt toont karakter en de wil om het goed te doen..zo iemand verdiend respect en dan hoef je echt niet direct fan van dr te zijn.
petraaken schreef:wat was er met het bwp dressuurkader? Ik heb het niet gezien was aan de lunch bezig. Ribbekes met frietjes.![]()
Het is bij mijn weten de eerste keer dat het gebeurde dat muziek weg viel tijdens een kur.
The_Stig schreef:Ik denk wel dat zij bokt leest, waarom denk je anders dat ze steeds zoveel beter gaat rijden??? Komt vast door al die tips en opmerkingen hier.