WillemYntJee schreef:newt schreef:Ach mensen.. rotstreek? Zielig? Kom op zeg, dezelfde verzorgers doen naar alle gedachten mee aan de actie. Zelf omroep fryslan is niet eens geloofwaardig in hun verslaggeving.
Ik vind het een top stunt en kijk al uit naar nieuwjaarsdag.. Op naar Vreewijk!! Heb ook vernomen dat de paardentram uit wildervank is verdwenen.
Bovendien stond Derek niet eens op zijn eigen stal maar op stal bij ICNN waar hij in de concour weken van ICNN zal verschijnen
Icnn huurt de boxen tijdens t evenement van PMO dus dat ligt net even anders
Vorige week stond ie z'n buikje nog lekker vol te eten en hij zal vast snel weer terug zijn.
Tinaaz hij is kort geleden gecastreerd dus volgens mij nu nog niet in koersconditie, daar was ie vorige week iig nog veel te dik voor.
Hij was gestald bij fries congres centrum vanwege zijn castratie en volgende week wanneer ICNN het geheel huurt voor hun concour zal Derek zijn optreden ook uitvoeren, wat het ook zal mogen zijn. Even iets beter, Als ik zeg PMO of fries congres zegt het mensen helemaal niks, denk mis bij ICNN wel een beetje hahah