Derek Buitenzorg gestolen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 21:53

WillemYntJee schreef:
newt schreef:
Ach mensen.. rotstreek? Zielig? Kom op zeg, dezelfde verzorgers doen naar alle gedachten mee aan de actie. Zelf omroep fryslan is niet eens geloofwaardig in hun verslaggeving.
Ik vind het een top stunt en kijk al uit naar nieuwjaarsdag.. Op naar Vreewijk!! Heb ook vernomen dat de paardentram uit wildervank is verdwenen.
Bovendien stond Derek niet eens op zijn eigen stal maar op stal bij ICNN waar hij in de concour weken van ICNN zal verschijnen

Icnn huurt de boxen tijdens t evenement van PMO dus dat ligt net even anders ;-)
Vorige week stond ie z'n buikje nog lekker vol te eten en hij zal vast snel weer terug zijn.
Tinaaz hij is kort geleden gecastreerd dus volgens mij nu nog niet in koersconditie, daar was ie vorige week iig nog veel te dik voor.

Hij was gestald bij fries congres centrum vanwege zijn castratie en volgende week wanneer ICNN het geheel huurt voor hun concour zal Derek zijn optreden ook uitvoeren, wat het ook zal mogen zijn. Even iets beter, Als ik zeg PMO of fries congres zegt het mensen helemaal niks, denk mis bij ICNN wel een beetje hahah

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:00

Het eerste wat ik dacht is de nieuwjaars grap van de folgeren. Dat is traditie. Ooit stond de Neeltje Jacoba op nieuwjaarsdag tentoongesteld. Het is wel een publiciteitsstunt en wie weet wat het Derek nog gaat opleveren. Ik hoop dat hij goede zorg krijgt en snel weer thuis is. Ik zou niet blij zijn als mijn paard voor de stunt gebruikt zou worden.

FriesWytske

Re: Derek Buitenzorg gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:11

Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel met de eigenaren is overlegd en dat die hier meer van weten. En wie weet staat ie daar nog wel, maar dan in een andere box. Waar niemand hem kan zien.

mandymarrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:35

hij komt heus wel weer terug, maak je niet druk!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:48

Derek op Twitter :D

Citaat:
Ik begrijp het niet zo goed allemaal. Maar deze stal is anders.

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:57

Ik denk ook de geitefok, maar die mogen een paar jaar niet jatten. Ivm de olympische ringen,ben benieuwd!

annekeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 00:44

ik zie vaak de docemontaires van Derek! Ik woon vlak bij Drachten! Ikvindt het echt geen leuke oudsjaargrap

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 00:47

Lees die tweets van hem op twitter, daar kun je aan afleiden dat zijn verzorgers / omrop fryslân heus wel in het complot zitten en dat het inderdaad een grote oudejaarsgrap is, maar wel goed georganiseerd /gecontroleerd !

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 00:51

Het is weer een hoop aandacht voor iedereen inclusief paardje, goed voor de omzet op de koers zo meteen.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 06:51

Ik denk dat hij straks voor de paardentram op de baan verschijnt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 08:18

Zou het trouwens erg knap vinden als ze s'nachts met auto en trailer het terrein op kunnen rijden, Derek in kunnen laden en weer weg te gaan zonder dat de eigenaar van het FCD iets door heeft.. De hekken gaan s'avonds dicht, en daar kom je echt niet langs dan.. Er uit kan wel, er in niet..

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 08:27

hahaha!!! t ding was toch zo moeilijk te traileren? tenminste heb me groen en geel zitten te ergeren omdat ze hem niet in de trailer kregen...

op zich al een stunt dat een willekeurig ander persoon hem dan wel kan traileren... hahaha! :+

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 08:57

uiltje001 schreef:
Ik denk ook de geitefok, maar die mogen een paar jaar niet jatten. Ivm de olympische ringen,ben benieuwd!

Maar die mochten toch geen dingen meer stelen ? en een paard is geen ding .........

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:00

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:25

Ik heb er niet zoveel mee dat je dit soort dingen met een paard doet eigenlijk, neem dan de Neeltje Jacoba maar.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 11:05

Hmm ik heb er gemengde gevoelens over maar goed.... het zal vast goed met hem gaan.
Is dat niet die draver die voor een habbekrats ooit op een veiling is gekocht en waar een liedje over is gemaakt?
Ja ik ben misschien dom maar ik hou dat allemaal niet zo bij :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:01

geen idee wat de geitefok is en ben niet op de hoogte van de perikelen in Friesland maar zo te lezen gaat dat echt wel goedkomen. :-)

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:12

Het zal allemaal wel mee vallen ... het zal zelfs wel in overleg gebeurt zijn aangezien FacebookDerek steeds reageert en ook zelfs twittert ... Derek zal een prima stek hebben.

En ja Derek is toen voor € 200 euro verkocht en er is inderdaad een liedje over hem gemaakt.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:18

Als Derek echt zo toppie verzorgd wordt door zijn "ontvoerders" vind ik het een heel ander verhaal, dan wanneer één of andere gek hem achteroverdrukt en op een dieet van havermout en oliebollen in een garagebox houdt. :j

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:08

Zoolgangster schreef:
Als Derek echt zo toppie verzorgd wordt door zijn "ontvoerders" vind ik het een heel ander verhaal, dan wanneer één of andere gek hem achteroverdrukt en op een dieet van havermout en oliebollen in een garagebox houdt. :j

Hahahahahahaha... Misschien gaat ie daar wel harder van lopen!! :+

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:20

@tinaaz: Zonder het te weten heb ik een nieuw dieet gelanceerd voor èchte topprestaties??? :')

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 15:44

traditie of niet..het zijn wel levende wezens!!Belachelijk laten ze zich toch ergens nuttig voor maken

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 15:49

@kissmeB: ik ben het op zich met je eens, maar als dit een "ontvoering" is met medeweten en medewerking van de verzorgers en als het paard verder netjes verzorgd wordt en op een goede plek staat, vind ik het in dit geval wel meevallen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:27

Ook al wordt ie goed verzorgd enzo het is en blijft een dier. Een dier zet je niet even ergens anders neer, het is geen vaas of een kast!! Ook hij is aan zijn eigen stal, geluiden, en gewoontes gewend en zal hoe je het ook wend of keert, toch nerveuzer zijn als hij zomaar ergens anders neergeplant wordt. Ik vind gewoon dat je niet moet sollen met dieren.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:36

Ik begrijp inmiddels (denk ik) dat er hier mensen zijn, die er vanaf weten en dat het niet zo ernstig is dan het in eerste instantie leek Dus neem ik mijn woorden terug dat het een rotstreek is, maar leuk vind ik het nog steeds niet.
Zelfs al zou het een hele normale verplaatsing zijn, het idee van:"we doen net of het paard ontvoerd is", staat me tegen, sorry, net mijn gevoel voor humor.