Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Warbling schreef:Stel dat die in eens helemaal over de zeik gaat als die ergens van schrikt ofzoHet is dan wel een shetje maar die kunnen toch ook wel aardig wat schade aanrichten..
Eerst dacht ik "gut wat schattig, een shetje in de metro" maarja toen bedacht ik dat shetjes ook flink hard kunnen trappen/bijten en vond ik het iets minder leuk
heb op mijn scheenbeen nog ergens een botsplinter ronddwalen door een schop van rebelse shet 
marjan1986 schreef:Amaris schreef:en honden en shetlanders zijn natuurlijk excact hetzelfde![]()
Vind het shetje er nog niet zo florisant bij staan eigenlijk. Lijkt wel of ie verdoofd is ofzo. Of hij is gewoon écht heel relaxt. Kan wellicht ook.
tussen een deense dog en een shet zit niet zoveel verschil.Maar even serieus, Snap wel dat ze 't aangegeven hebben ivm veiligheid. Ik zou ook raar staan te kijken als er ineens een shet de trein ofzo in komt. Zou me kapot lachen als ie daar ook nog neer poept
Shet heeft hoofdstelletje om en de persoon er naast heeft een rijbroek aan en rijlaarzen. Ziet er ook nog jong uit.