Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miracle_ schreef:sadekeshia schreef:gelukkig was het paardje al oud dan.
maar nog steeds heel erg sneu natuurlijk
Hoezo gelukkig?
Ik vind het ook een vreemd verhaal.. Ik ben benieuwd of er nog verduidelijking komt..
smurffie schreef:Het was ook een ijsbaan op dit asfalt, ik woon er dichtbij en ben de vrijdag ervoor er geweest en toen was het al glad. Ik snap werkelijk waar niet dat een goed denkende paardeneigenaar daar met zijn/haar paard overheen gegaan is. Ontzettend sneu voor het paard, heel dom van de eigenaar.
Muppett schreef:Kort door de bocht dit! Ik werk 2straten verder en daar rijden veel auto's dus dit was goed gestrooid eb helemaal geen ijsbaan! Baasje was super zuinig op haar paard hoorde ik, een ongeluk kan iedereen overkomen. mijn merrie glijdt uberhaupt op asfalt ivm haar ijzers. wie weet schrok het paard en gleed ie gewoon uit. graag niet oordelen, baasje heeft al verdriet genoeg...
lang niet het hele terrein was gestrooit. Echt een harde les om hier met je paard te willen wandelen. Marga schreef:....
Twee politieauto's, twee brandweerauto's, een zeehondenambulance, tractor en afgevaardigden van de gemeente waren snel ter plaatsen. Nadat het paard een riem was omgedaan, werd het vervolgens middels de takelwagen van de brandweer op haar benen gezet. Vervolgens zakte het dier echter weer snel door haar hoeven. Een tweede poging had meer succes. Wankel op de benen begonnen de ruiters en hulpverleners massaal het verkleumde paard warm te masseren. Elkaar motivaties toeroepend leek het uitgeputte paard door de vele warme handen iets op te knappen.
smurffie schreef:Muppett schreef:Kort door de bocht dit! Ik werk 2straten verder en daar rijden veel auto's dus dit was goed gestrooid eb helemaal geen ijsbaan! Baasje was super zuinig op haar paard hoorde ik, een ongeluk kan iedereen overkomen. mijn merrie glijdt uberhaupt op asfalt ivm haar ijzers. wie weet schrok het paard en gleed ie gewoon uit. graag niet oordelen, baasje heeft al verdriet genoeg...
De avond ervoor ben ik hier geweest (zelf dus) en was het een ijsbaan. Dus ik oordeel wel jalang niet het hele terrein was gestrooit. Echt een harde les om hier met je paard te willen wandelen.