Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Oh dear...
Laat die mensen en dat paard toch in godsnaam een keer met rust.

wisley schreef:Bitchfiiiiiight!!![]()
Ik ben ook nog steeds van mening dat totilas bij gal had moeten blijven! Meer heb ik er ook niet echt over te zeggen. Erg jammer van zo een toppaard!
Herman97 schreef:Ayasha schreef:Ja prima, en dat zit allemaal in 1.52m geperst. Mams en paps konden er wat van.
Zegt meer over je ouders dan over jou ......
Alleen maar zeiken. Lara_Silver schreef:Hier hetzelfde..Herman97 schreef:Vriendinnetjes zeker ??? Ik vond haar reactie volkomen niet normaal. Sommige mensen hebben hier last met lezen of met kritiek, maar het is al goed ik hou me al stil.
Nee hoor ik ken haar niet persoonlijk, maar ik kan me vinden in haar berichten en niet in de jouwe, thats it.
LBLGypsyCobs schreef:Totilas weeft niet, die staat hoofdschuddend met z'n I-pad in z'n hoeven alle nieuwsberichten over hem te lezen
Wat een soap en wat zonde dat zowel ruiter als paard steeds zo negatief in het nieuws komen.
Vooral stormen in een glas water, maar het blijft wel aan ze kleven.
Lara_Silver schreef:Herman97 schreef:Vriendinnetjes zeker ??? Ik vond haar reactie volkomen niet normaal. Sommige mensen hebben hier last met lezen of met kritiek, maar het is al goed ik hou me al stil.
Nee hoor ik ken haar niet persoonlijk, maar ik kan me vinden in haar berichten en niet in de jouwe, thats it.
Heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan dus. 

Moet de pers wel wat nieuws gaan zoeken voor te zeuren maar dat dient zichzelf vast wel weer aan. unihorses schreef:als een paard weeft heeft het psychische problemen? voorzover ik wist kwam er bij weven een stofje vrij waardoor ze ""high"" worden en zich vrolijk worden , en het nadeel dat het de paarden beschadigd ( lichamlijk)
Colway schreef:unihorses schreef:als een paard weeft heeft het psychische problemen? voorzover ik wist kwam er bij weven een stofje vrij waardoor ze ""high"" worden en zich vrolijk worden , en het nadeel dat het de paarden beschadigd ( lichamlijk)
als je al vrolijk/gelukkig bent, hoef je niet 'high' te worden
Maar goed, da's een andere discussie