Totilas zou lijden aan psychische problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Totilas zou lijden aan psychische problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:19

Herman, ik vind dat Totilas best verkocht mocht worden. Natuurlijk zijn wij, als Nederland, een goed paard kwijt, maar dit biedt wel nieuwe mogelijkheden. En ik vind het dan des te knapper als de ruiter die Totilas eerst reed (Edward Gal in dit geval) opnieuw de top kan bereiken, maar dan met een ander paard. Rath heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, maar dat kan je hem niet aanrekenen, vind ik. Bovendien vind ik dit een prachtige kans voor Rath om te groeien in de paardensport. Dus om te zeggen dat "wij" het er allemaal wel over eens zijn dat Totilas niet verkocht had moeten worden, vind ik niet kloppen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:38

Ayasha schreef:
Oh dear...
Laat die mensen en dat paard toch in godsnaam een keer met rust.

Helemaal met je eens! :j

Gelukkig is er nog heel wat belangrijker nieuws op de wereld dan een paard dat verkocht is en nog even zijn draai moet vinden bij de nieuwe eigenaar. Dat heel Nederland stikjaloers; maar dan ook stikjaloers is helpt natuurlijk niet mee. :P

Maar dat is nu eenmaal vrouw eigen, belemmert de objectiviteit uiteraard ten zeerste. Ik wil de topcombinatie in de dressuur waarbij direct alles klikt en alles functioneert nog wel eens zien! Nee gewoon omdat dit paard naar de Duitsers is gegaan en daar een heleboel jaloerse bokkers niet tegen kunnen moet en zal hij direct vanaf het begin perfect presteren. Het is toch te sneu voor woorden. :')

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:43

wisley schreef:
Bitchfiiiiiight!! :+

Ik ben ook nog steeds van mening dat totilas bij gal had moeten blijven! Meer heb ik er ook niet echt over te zeggen. Erg jammer van zo een toppaard!

en als ze 15 miljoen voor jouw paard bieden zeg je dan ook nee?
Edward Gal heeft er ook een berg geld aan verdient hoor.
Iedereen is veel te gefixeerd op Rath en Toot,is niet goed.Laat ze met rust.
De druk vanaf het begin af is veel te hoog.Dat Rath nog overeind staat vind ik een wonder.
En ach....een gouden medaille koop je niet,zelfs niet voor 15 miljoen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:47

Enkel een link naar een nieuwsartikel plaatsen is helaas niet voldoende. Daarnaast moet een buitenlands artikel ook vertaald zijn naar het (goed) Nederlands. Met dat laatste wordt dus bedoeld dat een vertaalmachine op internet niet de juiste vertalingen geeft :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:54

Wie is Totilas? :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:57

Houden we het hier ondertussen wel gewoon gezellig? :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:04

Colway schreef:
Wie is Totilas? :+

de shet van mijn buurman :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:05

Oh ja, dat pokkebeest

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:06

Herman97 schreef:
Ayasha schreef:
Ja prima, en dat zit allemaal in 1.52m geperst. Mams en paps konden er wat van. :j

Zegt meer over je ouders dan over jou ......

Heb even onder andere op deze reactie van jou getemt. Ayasha plaatste een volkomen normale reactie, waarin niemand persoonlijk werd aangevallen en nu zet jij dit soort opmerkingen neer over haar ouders, vind jij dat normaal? :?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:07

Dat gezeik over Toot. Als die een mens was geweest was ie allang voor de trein gesprongen. Wat kunnen mensen toch triest zijn := Alleen maar zeiken.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:09

Eens met Lara_Silver.. Beetje raar zulke reacties Herman97 :n

Balen van zo'n toppaard die constant negatief in het nieuws komt.. De Duitse pers schrijft er zo te zien graag over. Hopelijk is Totilas snel weer terug op z'n oude niveau en gezondheid.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:10

ik vind het knap dat Rath nog geen depressie heeft :7

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:14

het arme dier :(:)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:17

Sinds wanneer zou die dit dan doen?
Afgelopen april heb ik hem op stal gezien op concours in Hagen, toen was er niks aan de hand.
paardje stond gewoon rustig in z'n box
(ik was medewerker bij de stallen daar daarom had ik staltoegang, toot stond appart van de andere paarden als enige in een stenen box omdat bij de tentstallen de pers toegang had)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:17

Herman97 schreef:
Vriendinnetjes zeker ??? Ik vond haar reactie volkomen niet normaal. Sommige mensen hebben hier last met lezen of met kritiek, maar het is al goed ik hou me al stil.

Nee hoor ik ken haar niet persoonlijk, maar ik kan me vinden in haar berichten en niet in de jouwe, thats it.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:19

als een paard weeft heeft het psychische problemen? voorzover ik wist kwam er bij weven een stofje vrij waardoor ze ""high"" worden en zich vrolijk worden , en het nadeel dat het de paarden beschadigd ( lichamlijk)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:21

Lara_Silver schreef:
Herman97 schreef:
Vriendinnetjes zeker ??? Ik vond haar reactie volkomen niet normaal. Sommige mensen hebben hier last met lezen of met kritiek, maar het is al goed ik hou me al stil.

Nee hoor ik ken haar niet persoonlijk, maar ik kan me vinden in haar berichten en niet in de jouwe, thats it.
Hier hetzelfde..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:24

Totilas weeft niet, die staat hoofdschuddend met z'n I-pad in z'n hoeven alle nieuwsberichten over hem te lezen :+

Wat een soap en wat zonde dat zowel ruiter als paard steeds zo negatief in het nieuws komen.
Vooral stormen in een glas water, maar het blijft wel aan ze kleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:26

Herman97 schreef:
Ik denk dat we het er allemaal we over eens zijn dat hij Edward nooit had mogen worden afgenomen.

Nope, daar zijn we het niet over eens. Prachtige deal, moet je eens omrekenen naar een kiloprijs +:)+ +:)+ +:)+

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:28

LBLGypsyCobs schreef:
Totilas weeft niet, die staat hoofdschuddend met z'n I-pad in z'n hoeven alle nieuwsberichten over hem te lezen :+

Wat een soap en wat zonde dat zowel ruiter als paard steeds zo negatief in het nieuws komen.
Vooral stormen in een glas water, maar het blijft wel aan ze kleven.

_O-

Inderdaad jammer dat er zoveel negatieve dingen worden gezegd over Toot & Rath.
Laat ze toch eens met rust. :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:37

Lara_Silver schreef:
Herman97 schreef:

La ma doen joh! Ik krijg net een PB van iemand die kon lachen dankzij de reacties die hij/zij uit lokte van me dus dan ben ik tevreden. :D Heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan dus. :D
En dan vlotjes weg halen -dank voor het quoten waardoor ik ze nog kan lezen- zegt ook genoeg. :D

Naah ik hoop dat het allemaal snel op zijn plek valt met Toot en Rath enz. :) Moet de pers wel wat nieuws gaan zoeken voor te zeuren maar dat dient zichzelf vast wel weer aan.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:54

unihorses schreef:
als een paard weeft heeft het psychische problemen? voorzover ik wist kwam er bij weven een stofje vrij waardoor ze ""high"" worden en zich vrolijk worden , en het nadeel dat het de paarden beschadigd ( lichamlijk)

als je al vrolijk/gelukkig bent, hoef je niet 'high' te worden

Maar goed, da's een andere discussie

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:55

Colway schreef:
unihorses schreef:

als je al vrolijk/gelukkig bent, hoef je niet 'high' te worden

Maar goed, da's een andere discussie

haha :o

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:00

Waarom wordt steeds weer begonnen, bij elk nieuwbericht over Totilas, over het feit dat hij beter bij Edward Gal had kunnen blijven. Dat is inmiddels wel bekend.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:01

Omdat mensen graag een koe in de kont kijken