Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat vind ik op veel fronten een veel mooier paard. Als ik tegen niet-paarden mensen zeg waar denk je aan bij 'paard' dan denken ze aan sterke, krachtige en robuuste dieren met elegante gangen.. (Niet aan een breekbaar porseleinen glimmend barbiepaardje) horseyfries schreef:Een Andalusier die de mooiste Arabier ter wereld wordt.... tsja, dat zou wel echt voorpaginanieuws zijn!
Aartje schreef:horseyfries schreef:Een Andalusier die de mooiste Arabier ter wereld wordt.... tsja, dat zou wel echt voorpaginanieuws zijn!
Hahaha, nee maar er staat ook dat deze arabier het mooiste 'paard' ter wereld is geworden. En daar ben ik het met heel veel andere niet mee eens. Ook als arabier is hij naar mijn mening niet het mooiste..
Aartje schreef:horseyfries schreef:Een Andalusier die de mooiste Arabier ter wereld wordt.... tsja, dat zou wel echt voorpaginanieuws zijn!
Hahaha, nee maar er staat ook dat deze arabier het mooiste 'paard' ter wereld is geworden. En daar ben ik het met heel veel andere niet mee eens. Ook als arabier is hij naar mijn mening niet het mooiste..
Ik vind het wel vreemd dat je op zo'n bericht reageert als je blijkbaar niets hebt met het ras, maar goed.
).