Belgische QR Marc weer mooiste Arabier van de wereld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:37

Gefeliciteerd Knokke arabians! Meisje in t filmpje is een vriendin van me. Ze moet er keihard werken, maar met deze resultaten is dat zeker de moeite waard.

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:01

Niet echt arabieren-fan,en ook niet echt fan van onnodige beenbescherming etc.
Maar als dit de mijne was(oké,ik had hem al lang achtergelaten bij die sjeiks die miljoenen boden)....ik had hem toch effe transportbeschermers aan gedaan op de vrachtwagen :D :D ;) !

Letizia

Re: Belgische QR Marc weer mooiste Arabier van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:18

Ik vind QR Marc, zeker zonder als z'n make-up, absoluut een fraai paard. Heb een aantal nakomelingen van hem op shows mogen bewonderen en deze stonden praktische allemaal bovenaan bij de uitslagen :)

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:37

Geef mij maar een lekker stevig paard. Ik hou al helemaal niet van Arabieren en dit is gewoon een Barbie paard met als dat glimmende spul. Nee, ik persoonlijk kan een hele lijst noemen van paarden die ik echt veel mooier vind.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:40

Prachtig paard. Paar keer IRL gezien, oa bij Knokke Arabians. Waanzinnig mooie paarden daarzo.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:11

smaken verschillen toch? ik vind het jammer dat zn gezicht zo glimmend wordt gemaakt,maar dat schijnt erbij te horen begrijp ik

Sonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:47

Wat een beauty zeg, poehhhh....

daniellekas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 23:33

Het is een prachtige arabier maar mijn keus zal het niet zijn .

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:41

Bah, ik vind dit echt een lelijk paard. Toch grappig als je de geschiedenis kent van de arabier en de geknikte neuzen..

Echt echt heel jammer dat een arabier deze titel krijgt en niet een andalusier ofzo :P Dat vind ik op veel fronten een veel mooier paard. Als ik tegen niet-paarden mensen zeg waar denk je aan bij 'paard' dan denken ze aan sterke, krachtige en robuuste dieren met elegante gangen.. (Niet aan een breekbaar porseleinen glimmend barbiepaardje)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:58

Een Andalusier die de mooiste Arabier ter wereld wordt.... tsja, dat zou wel echt voorpaginanieuws zijn!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:20

horseyfries schreef:
Een Andalusier die de mooiste Arabier ter wereld wordt.... tsja, dat zou wel echt voorpaginanieuws zijn!

Hahaha, nee maar er staat ook dat deze arabier het mooiste 'paard' ter wereld is geworden. En daar ben ik het met heel veel andere niet mee eens. Ook als arabier is hij naar mijn mening niet het mooiste..

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:34

Aartje schreef:
horseyfries schreef:

Hahaha, nee maar er staat ook dat deze arabier het mooiste 'paard' ter wereld is geworden. En daar ben ik het met heel veel andere niet mee eens. Ook als arabier is hij naar mijn mening niet het mooiste..

Heb je de titel wel goed gelezen? ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:41

Aartje schreef:
horseyfries schreef:

Het gaat er alleen niet om wat jij vindt ;) Ik vind het wel vreemd dat je op zo'n bericht reageert als je blijkbaar niets hebt met het ras, maar goed.
En ik kan me dan wel weer vinden in het oordeel van de jury (niet dat dat wel iets uitmaakt ;)).

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:09

Ik vind het gewoon raar dat hij ook de titel mooiste paard van de wereld krijgt terwijl er zo veel rassen zijn en zoveel meningen. Dit soort paard is weer zo door gefokt op extremen. Dat vind ik zonde. Lijkt niets op het enige echte wilde paard.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:06

Als er op een Arabierenshow de titel "mooiste paard van de show" wordt vergeven, dan zal het toch een Arabier zijn die dat wint? Het gaat niet om een wedstrijd tussen allerlei rassen, en het gaat helemaal niet over "het enige echte wilde paard" (ik vraag me trouwens af welk ras dat is?).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:36

Die achterbenen en gangen.... als dit dan het beste is wat er bij het ras is....

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:43

Snap dat je dit paard heel mooi vind, maar als ik erop zou gaan zitten heb ik het gevoel dat hij in tweeën zou breken.. En nee, ik hebt geen overgewicht :+

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 20:03

Ik vind 'm eigenlijk best lelijk..