Volgend jaar nieuw paardenprogramma op de televisie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:03

Toad schreef:
Koper schreef:
Ik ook! Anky op een IJslander was alvast hilarisch :')

Is daar een filmfragment van? Wil ik wel zien :)

http://www.youtube.com/watch?v=nNDM89xGpoc

Volgens mij is dit het programma waar Anky op een ijslander rijdt.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 08:55

Ik hoop dat hij ook de discipline drafsport een bezoekje brengt :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:33

Laura_Zodine schreef:
eindelijk weer een paardenprogramma! was leuker geweest als Britt dekker zou presenteren :D

"Hebben jullie ook een mac donalds op stal?"

Anoniem

Re: Volgend jaar nieuw paardenprogramma op de televisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:41

Leuk een paardenprogramma maar waarom in godsnaam Tommie Visser vragen als presentator?
Beter was het om een springruiter te vragen i.p.v. een dressuurruiter die zich niet bepaal als een man gedraagt. Dit nodigt de mensen die niets met paarden hebben niet echt uit tot kijken. Veel mensen hadden al een bepaald idee over paarden mannen en die wordt met Tommie Visser alleen maar bevestigd. Jammer hoor.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:44

burl schreef:
Leuk een paardenprogramma maar waarom in godsnaam Tommie Visser vragen als presentator?
Beter was het om een springruiter te vragen i.p.v. een dressuurruiter die zich niet bepaal als een man gedraagt. Dit nodigt de mensen die niets met paarden hebben niet echt uit tot kijken. Veel mensen hadden al een bepaald idee over paarden mannen en die wordt met Tommie Visser alleen maar bevestigd. Jammer hoor.

Je zou toch bíjna denken dat er iets mis is met homo's...
Wat een vreemd vooroordeel. Dus een Jos Brink, Albert Verlinden, Paul de Leeuw zouden ook geen TV-presentator hebben moeten worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:51

Ik heb persoonlijk niets tegen homo's hoor maar het is toch bekend dat het niet paardenpubliek paardrijdende mannen mietjes vindt?
Ik wil alleen maar zeggen dat Tommie het zowat heeft uitgevonden en met hem als presentator deze vooroordeel zeker bevestigd gaat worden.
Ze hadden beter Jeroen Dubbeldam kunnen vragen. Is een nuchtere man met een hoop kennis en die het goed kan uitleggen en die vast een positiever beeld van de paardenmannen zou kunnen creëeren.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:52

Ik denk dat Tommie veel geschikter is om een dergelijk programma te presenteren dan bijvoorbeeld een Jeroen Dubbeldam. Hij heeft humor, jong, spreekt veel mensen aan, ja ik denk dat het juist wel een goede keuze is.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:56

Ik denk eerder dat de gemiddelde paardenleek a) nog nooit van Tommie Visser gehoord heeft, b) uberhaupt niet weet dat-ie homo is, en c) sowieso niet naar zo'n programma kijkt.

Ik hoop dat-ie ook aandacht aan endurance (wil 'm wel eens een klasse I zien uitrijden!) en aan bijvoorbeeld polo gaat geven. En idd, op een sulky en tijdens een gangenpaardenwedstrijd wil ik 'm ook graag zien :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:04

Ibbel, je hoeft niet te weten dat hij homo is want dat zie je wel meteen. ;) :D

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:17

burl schreef:
Ik heb persoonlijk niets tegen homo's hoor maar het is toch bekend dat het niet paardenpubliek paardrijdende mannen mietjes vindt?
Ik wil alleen maar zeggen dat Tommie het zowat heeft uitgevonden en met hem als presentator deze vooroordeel zeker bevestigd gaat worden.
Ze hadden beter Jeroen Dubbeldam kunnen vragen. Is een nuchtere man met een hoop kennis en die het goed kan uitleggen en die vast een positiever beeld van de paardenmannen zou kunnen creëeren.

Ben ik eigenlijk niet zo mee eens. Ik ken de mensen geen van allen persoonlijk maar ik vindt Tommie best spontaan overkomen. Het laatste wat je wil is een "stijve" hark op tv. Wil absoluut niemand afkraken maar vond Anky ook niet echt geschikt voor. Ik zie ook liever een jong en spontaan iemand.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:21

Zwartsnoepje schreef:
Horse & Co keek ik een paar jaar terug ook altijd naar, vind het jammer dat ik die afleveringen nergens meer kan vinden

Ja klopt, kan ik ook nergens meer vinden maar vond ik altijd zo leuk! :)

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:26

Heel leuk, ik ga zeker kijken

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:31

Ibbel schreef:
Ik denk eerder dat de gemiddelde paardenleek a) nog nooit van Tommie Visser gehoord heeft, b) uberhaupt niet weet dat-ie homo is, en c) sowieso niet naar zo'n programma kijkt.

Ik hoop dat-ie ook aandacht aan endurance (wil 'm wel eens een klasse I zien uitrijden!) en aan bijvoorbeeld polo gaat geven. En idd, op een sulky en tijdens een gangenpaardenwedstrijd wil ik 'm ook graag zien :j

haha ja op een monte paard ~~}>

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:33

Leuk Leuk! ik ga kijken!

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 15:24

Leuk, ik ben benieuwd. Alleen jammer dat we nog zo lang moeten wachten.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:06

Laura_Zodine schreef:
eindelijk weer een paardenprogramma! was leuker geweest als Britt dekker zou presenteren :D

Maar die brengt geen sponsorgeld mee. :+

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:11

Ibbel schreef:
burl schreef:

Je zou toch bíjna denken dat er iets mis is met homo's...
Wat een vreemd vooroordeel. Dus een Jos Brink, Albert Verlinden, Paul de Leeuw zouden ook geen TV-presentator hebben moeten worden?

Maar het wel een beetje te veel van het "goede".