Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eerst Totilas, en nu dan maar koetsen gaan verbieden?!
horseyfries schreef:Wel lastig dat ze dan ook de slachthuizen afschaffen want waar moeten al die koetspaarden én Totilas dan naartoe?
musiqolog schreef:horseyfries schreef:Wel lastig dat ze dan ook de slachthuizen afschaffen want waar moeten al die koetspaarden én Totilas dan naartoe?
Terug de natuur in. En de ruimte daarvoor moet worden gemaakt door het uitdunnen van de menselijke wereldbevolking.
Een punt hebben ze wel. Maar ja, dan kunnen we de hele paardenwereld opdoeken en dat wil ik niet. Niemand hier denk ik, anders zat je hier niet...
Piloetje schreef:PETA en wakker dier moet je niet over 1 kam scheren. Ik vond de radio spotjes over de plofkippen werkelijk GENIAAL!
Zinzi_jewel schreef:Het hoort niet tot de natuur . Nog even en we mogen niet meer op de rug gaan zitten .
Geloof dat ik een bovenstaande bokker volg . Deken af , wei open en vertrekken knollen .. zoek het maar uit .
Dat is natuur .
Veiligheid is belangrijk om die reden de koetsen tochten verbieden oké . Maar omdat het tegen de natuur is .
Peta , is weer goed bezig .
Heb soms echt het idee dat ze enkel belangstelling willen . Er is ander vreselijk dierenleed . Dat ze daar eens harder mee aande gang gaan .

horseyfries schreef:Wel lastig dat ze dan ook de slachthuizen afschaffen want waar moeten al die koetspaarden én Totilas dan naartoe?
sportfokker schreef:Hoe kan het dat PETA zo machtig is dat ze van alles voor elkaar krijgen? Het is bijna eng! Auto's veroorzaken trouwens veel meer ongelukken dan koetsen en alcohol maakt van sommige mensen wilde beesten. Kan PETA daar niet wat aan gaan doen? Dan zijn ze in ieder geval voorlopig ergens anders druk mee. Als wij paarden niet meer kunnen gebruiken, dan komen we ze straks nog tegen in de dierentuin en verder niet!