Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
trysteffy schreef:Nu totilas niet meer mee mag doen denk ik dat die rath hem dan gaat verkopen omdat ie geen wedstrijden met hem mag doen
tiger27 schreef:edward gal en sister de jeu zitten ook niet meer in de a- kader die hebben vanaf e.k niet meer gestart
heeft het er niet mee te maken dat je zoveel % aan wedstrijden moet rijden
hij komt heus wel weer terug met hulp van janssen
Janine1990 schreef:tiger27 schreef:edward gal en sister de jeu zitten ook niet meer in de a- kader die hebben vanaf e.k niet meer gestart
heeft het er niet mee te maken dat je zoveel % aan wedstrijden moet rijden
hij komt heus wel weer terug met hulp van janssen
Senioren
Het A-kader bestaat uit maximaal acht combinaties. Om voor opname in het A-kader in aanmerking te komen moet een combinatie binnen zes maanden in de aangewezen Grand Prix-wedstrijden minimaal drie keer 70,5% of hoger scoren, minimaal een maal dient deze score behaalt te zijn op een internationale wedstrijd. De opname in het kader geldt voor 9 maanden, hierna moet men zich opnieuw kwalificeren voor het kader.
Het B-kader bestaat uit maximaal veertien combinaties, hiervoor gelden dezelfde regels als bij het A-kader maar met een percentage van 68,5%. Ook de eis van het minimum van een internationale Grand Prix wedstrijd is op het B-kader van toepassing.
Het heeft er dus wel mee te maken. Binnen zes maanden drie keer 70,5% of hoger scoren.
Het A-kader is afgelopen voorjaar veranderd in het Olympisch kader.
En je blijft dus 9 maanden zitten na het behalen van de drie scores, dan ga je er automatisch uit.
En mijn vraag is nu, werkt het in Duitsland niet gewoon net zo?
horseyfries schreef:Klopt, het stuk is wat tendentieus geschreven alsof hij eruit geschopt is, terwijl hij simpelweg niet meer aan de criteria voldoet en net zoals vele anderen gewoon even wordt teruggezet tot er weer nieuwe scores komen.

Maar bon.
Zo lang hij niet 3x goud op de OS haalt met 2 verschillende paarden, is hij zijn lerares niet voorbij gestreefd.
.Snackie schreef:Jammer van totilas,
Wellicht kunnen we hem voor de spotprijs terug kopen. ik zeg, tootje terug naar edward.
Helemaal niet erg dat de duitsers niet met onze paarden om kunnen gaan.