Steel met de kou een deken, dat heeft de dief goed bekeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:42

Serendip90 schreef:
Als jij met mijn paard oefent voor de traptraining, doe ik dat met die van jou. Hoeven we ook maar 1 mooi pak met heel veel kussens te maken en heel veel bescherming :')

Ik ben van't zomer nog geschopt, die blauw geel groene paarse plek toen... daar is de huid nog nooit weer de normale kleur.
Had ik toen maar een kussen gehad.

Aah ik vind het echt zo sneu voor die paardjes van wie deken af word gepakt daar sta je dan ineens zonder je jasje :brr:

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:47

word ook steeds gekker. Nog ff en 't voer word uit de voerbakken gestolen. Ben ik blij dat 't bij ons op stal vol hangt met camera's.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:47

Bravura schreef:
Bedankt voor dit bericht....breng mensen op een idee. Wat een mentaliteit om zomaar een paard de deken af te trekken voor geld of eigen paard. Wat een waarden en normen in de maatschappij tegenwoordig, alleen al als je de persberichten lees: diefstal hier, overval daar, moord, doodslag. Het wordt steeds abnormaler. :n

:roll:
Er worden ook zadels gestolen enz.
Beter waarschuwen zodat je idd kan kenmerken dan alles in een hoekje wegstoppen.
Beetje kinderachtig om ook te zeggen 'walgelijk persoontje, deze zgn sinterklaas'. Stel je niet aan, of deze gebruiker dit bericht nou deelt, of een ander. Had net zo goed ook morgen idd geplaatst kunnen worden, is gelijk iedereen walgelijk die een nieuwsbericht plaatst/deelt? >;)

gohya

Re: Steel met de kou een deken, dat heeft de dief goed bekeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:50

Op mijn weiland waren 2 dekens gestolen,maar de dief kreeg blijkbaar spijt.Een paar dagen later lagen de dekens weer netjes terug op het weiland.
Maar niet alleen dekens worden gestolen,ook de kruiwagen,de mest scheppen en zelfs de waterpomp werd hier gestolen.Daarom ligt hier alles aan de ketting op het weiland.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:57

Arme paarden, staan ze ineens bloot, dat is het eerste waar ik aan denk......

Te triest voor woorden.

Er wordt idd veel gestolen, dekens, dekjes, beschermers, hoofdstellen, zadels, ga zo maar door.....

Kom op veel stallen en ook bij mij is vorig jaar tijdens mijn werk een scheermachine meegenomen :oo
Zo uit mijn kist gegrepen, snap niet dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven :n

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:03

Ik snap er ook niks van. Waar komt het vandaan dan mensen tegenwoordig zoveel stelen?
Op stallen, op straat, maar ook in de thuiszorg. Mijn oma is bijvoorbeeld bestolen door één van haar huishoudelijke hulpen. Alle geld wat ze in huis had = weg.
Paarden die bloot staan, dure spullen die opeens weg zijn op stal, huishoudelijke hulpen die niet te vertrouwen zijn en vuile rotjochies die 88 jaar oude mensjes aanvallen op straat :n :n Waar gaat dit heen?

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:06

pff belachelijk zeg..van de rug af jatten!
hoop dat mijn paard zijn beentjes of zijn tanden in de inbreker zet!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:11

Nou, mijn paard draagt dan wel geen deken maar kan me indenken dat als je paard een deken draagt dat je toch nog liever hebt dat je zadel wordt gejat dan dat je geschoren paard met -5 in de sneeuw z'n deken gejat wordt.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:02

nieuwe trend straks.. met graffetie/verf/stift je deken kenmerken met letters of kunst..

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:13

belachelijk! je arme geschoren paardje zal der maar staan in de vrieskou zonder jas!

ik lees dat mensen het zonde vinden om hun deken te markeren, maar miss is het een idee om ze te markeren met iets moois van hotfix? (ik weet alleen niet of het goed op winterdekens blijft zitten ;) :+