Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:Waauw wat een plaatje, ben benieuwd hoe die het verder gaat doen!
Volgens mij gaat Anky rond de kerst starten, ik verwacht vrij snel, ben erg benieuwd hoe die het doen!

manubres schreef:Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar UPIDO. Ik heb 2 weken geleden een mailtje naar Anky gestuurd, omdat ik ook wel erg benieuwd ben. Ik kreeg als antwoord dat Upido nog niet helemaal ‘fit to compete’ is! Tsja, wat, waarom en hoe stond er natuurlijk niet bij...dus afwachten maar....
yfande schreef:Kent iedereen dit paard al of hebben jullie allemaal een andere foto gezien dan ik ?
het enige wat ik heb kunnen zien is een donker paard met witte aftekeningen...........vreemd
yfande schreef:Kent iedereen dit paard al of hebben jullie allemaal een andere foto gezien dan ik ?
het enige wat ik heb kunnen zien is een donker paard met witte aftekeningen...........vreemd
hutch84 schreef:yfande schreef:Kent iedereen dit paard al of hebben jullie allemaal een andere foto gezien dan ik ?
als je op de site kijkt van dei stal zie je meer fotos
qua bouw en mooi paard,
maar zijn hoofd is apart door die bles ,
wel is het erg onduidelijk aan het worden wie nu de eigenaar is ?
anky ism ..
sjef ism ..
wat ik er wel uti ophaalt is dat anky hem voorlopig nog niet gaat rijden
taantjeh schreef:echt een gaaf paard met veel potentie

ceasario schreef: