Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pubelia schreef:Wat houd een zandmotor precies in?
. x_Lys schreef:Mag ik even ingrijpen.
Het heeft namelijk niets met de zandmotor te maken waardoor het paard is overleden.
Ze waren aan het rijden, het paard struikelde en het andere paard liep eroverheen toen zaten ze vast gewoon in het tuig en was het dus jammer genoeg te laat voor het ene paard.
En het heeft dus NIETS met de zandmotor te maken, lekker weer alle geruchten. Iedereen denkt gelijk weer da het levens gevaarlijk is.
Yv wat jij hebt gevonden stond als eerste op internet inderdaad! En dat is helemaal klink klare onzin.
En nee ik geen roddels, jammer genoeg ken ik het meisje wat erbij was. Want er stond ook twee meiden, nou het waren 2 mannen en één meisje. Dus ze zijn nog blind ook
Hilli schreef:pubelia schreef:Wat houd een zandmotor precies in?
Dat is een stuk opgespoten strandzand wat de zee mag meenemen en verderop aan de kust (vele kilometers noordelijker) weer neerlegt. Hierdoor hoeven er minder stranden opgespoten te worden en heb je een natuurlijker verloop. Het proces heet een zandmotor.
Wat een nare manier om je paard te verliezen. Sterkte voor de eigenaar(s).
Yv_ schreef:Lys? Onzin? Serieus?
Waarom staat het nog online dan?
OKHannes schreef:Yv_ schreef:Lys? Onzin? Serieus?
Waarom staat het nog online dan?
Ja het is onzin!!! De mevrouw in kwestie is ook op de manier waarop ze foto's aan het maken was (close ups!) aangesproken.
Nog even los dat het feit dat niet om twee vrouwen ging, er zijn totaal geen paard is losgebroken of is er eentje naar huis gelopen of is er geen paard de zee in gerend..waarom zou hij? Klinklare onzin van iemand die er een eigen draai aanheeft gegeven.
Kan me hier heel heel kwaad om maken!!! Bah.
OKHannes schreef:x_Lys schreef:Mag ik even ingrijpen.
Het heeft namelijk niets met de zandmotor te maken waardoor het paard is overleden.
Ze waren aan het rijden, het paard struikelde en het andere paard liep eroverheen toen zaten ze vast gewoon in het tuig en was het dus jammer genoeg te laat voor het ene paard.
En het heeft dus NIETS met de zandmotor te maken, lekker weer alle geruchten. Iedereen denkt gelijk weer da het levens gevaarlijk is.
Yv wat jij hebt gevonden stond als eerste op internet inderdaad! En dat is helemaal klink klare onzin.
En nee ik geen roddels, jammer genoeg ken ik het meisje wat erbij was. Want er stond ook twee meiden, nou het waren 2 mannen en één meisje. Dus ze zijn nog blind ook
Ik sluit mij hierbij aan. Ken het verhaal eveneens uit eerste hand. NIETS van het verhaal van westlands.nu is waar, de foto's zijn gemaakt door iemand die senatie zocht (zij is daar ook op aangesproken). Het verhaal van de wos komt in de buurt, In de AD/westland staat het nog het meest correct. Er alles gedaan om het paard te redden maar helaas. De mensen die het hebben meegemaakt en die het paard daarna hebben gezien hebben het hier al moeilijk genoeg mee
OKHannes schreef:nee, niet echt. Hoorde zelfs dat er mensen hebben staan kijken ondanks herhaalde verzoeken om hulp .... wilden niet dat hun schoenen nat werden.....? Ik zou zelf geen minuut twijfelen maar goed dat ben ik.
offtopic: je bedoelt de zandmotor Hilli? Lijkt me een hele mooie uitdaging om bij zoiets unieks betrokken te zijn
Babootje schreef:OKHannes schreef:
Ik sluit mij hierbij aan. Ken het verhaal eveneens uit eerste hand. NIETS van het verhaal van westlands.nu is waar, de foto's zijn gemaakt door iemand die senatie zocht (zij is daar ook op aangesproken). Het verhaal van de wos komt in de buurt, In de AD/westland staat het nog het meest correct. Er alles gedaan om het paard te redden maar helaas. De mensen die het hebben meegemaakt en die het paard daarna hebben gezien hebben het hier al moeilijk genoeg mee
ik hoorde dat t paard met zijn hoofd onder de treeplank van de kar terecht is gekomen en met alle hulp en beste wil van de wereld niet los te krijgen was. Ja mss met XX man, maar die waren er niet bij. En ja dan hoeft er maar een kleine laagje water te staan om een paard te doen verdrinken. Pure pech en traumatisch ook voor de eigenaren.
Majolen schreef:OKHannes schreef:nee, niet echt. Hoorde zelfs dat er mensen hebben staan kijken ondanks herhaalde verzoeken om hulp .... wilden niet dat hun schoenen nat werden.....? Ik zou zelf geen minuut twijfelen maar goed dat ben ik.
offtopic: je bedoelt de zandmotor Hilli? Lijkt me een hele mooie uitdaging om bij zoiets unieks betrokken te zijn
pfff pardon? dat snap ik niet van die mensen, dan trek je je schoenen toch uit, met of zonder schoenen koude voeten krijg je toch wel, jeetje die eigenaren zullen zich wel machteloos hebben gevoeld.