Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Moon schreef:Ben ik lomp als ik zeg dat dat soort mensen in een hutje op de hei moeten gaan wonen?
Behoorlijk ja. Dat je afgelegen wilt wonen, in een klein rijtje huisjes, voor je rust misschien wel, betekend niet dat je de overlast van een ander z'n hobby maar moet accepteren. Enig idee wat een overlast het kan veroorzaken, paarden op een klein oppervlak houden? De stank, de vliegen, het opstuivende zand... als dat dagelijkse kost is, begrijp ik heel goed dat dat je kwaliteit van leven naar beneden kan halen.
Niet heel de wereld moet maar plaatsmaken voor paardenhouders
Roxxiejj schreef:Zo had onze buurman 'last' van de schommel die vast zat aan een steun die aan ons huis zat. Die pastte niet in het bestemmingsplan..
Maw: buurman hield niet van kinderen en hoopte op die manier mij binnen te houden...
Met nog andere woorden: straks gaan mensen nog zeuren dat paarden niet in de omgeving passen en ze dus plaats moeten maken voor een 2de oprit voor hun dikke bolide (of elektrische tandenborstel op wielen of zo...)
Citaat:Moon schreef:Als ik later een huisje koop, om paarden bij te houden dan doe ik dat ook niet midden in een woonwijk.
Nee, maar waarschijnlijk zoek je iets wat beter "past" voor paarden. En als je dat niet doet, en je veroorzaakt overlast, kun je nog wel eens problemen krijgen
net zoals rustzoekers niet in een rijtjeshuis moeten gaan wonen op het platteland om vervolgens te gaan klagen over heel plattelandse dingen
Heb bijna plaatsvervangende schaamte
GamblersCup schreef:Ik vind het trouwens ook geen huis om paarden bij te houden, veels te klein (al kunnen we de achterzijde niet zien natuurlijk, maar als je je bak al voor je raam moet proppen... )