Paardenmiddel Ketamine in opmars als drug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Paardenmiddel Ketamine in opmars als drug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:27

Mijn fles Ventipulmin kostte bij de DA 70 euro en in het "zwarte circuit" helaas ook maar 70 euro :+ De werkzame stof clenbuterol is inderdaad geliefd in het fitness circuit.

Crystal meth is al lang in de lage landen aanwezig. Goede vriend van mijn ouders is hoofd opsporing en afhandeling van druglabs in Nederland en had het daar al een aantal (5 a 6 jaar) geleden over.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 18:19

als je het gebruik van meth in europa vergelijkt met wat ze ermee doen in Amerika is hiet nog niet half zo populair. Ketamine is nou echt zoiets waarbij ik mensen hele rare dingen heb zien doen...vraag me ook af welke malloot bedacht heeft om narcose middelen van dieren te gaan snuiven...maar ja als je kijkt naar wat er in meth zit

In coca cola zaten coca planten en dat is wel het hoofd bestanddeel van cocaine, de drug zelf ging er niet in

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:57

Focussed schreef:
??

Cocal Cola kwam eerst op de markt als medicijn, niet als frisdrank.

En Bayer was de eerste procucent van Heroine, tot de WW1 werd het voorgeschreven als hoestdrank :D

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 20:52

In de eerste decennia van de 20e eeuw hadden we in Nederland een cocaïnefabriek.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:12

wel te bedenken dat zowel cocaine als heroine een behoorlijk andere samenstelling hadden dan tegenwoordig.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:27

Woogy schreef:
wel te bedenken dat zowel cocaine als heroine een behoorlijk andere samenstelling hadden dan tegenwoordig.

vertel ?! bedoel je dat het in de huidige gangbare vorm meer versneden is met andere stoffen?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:35

dat bedoelde ik, er gaat tegenwoordig meet chemische rommel doorheen dan denkbaar is.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:39

Je bent al niet te slim als je al die rommel neemt dus het zal mij een zorg zijn.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:45

Anoli schreef:
:)* je hebt gelijk... maar ik heb een goed excuus, ik ben alweer 2 jaar uit dat wereldje :')

uhm de diergeneeskundige wereld dan he, niet dat andere wereldje _O-

Daar zit je nog in? :+

Mijn verbazing was groot dat men ook sommige anti-psychotica gebruikt als drug...doen we alle moeite om ze het te laten nemen zijn er anderen die dat juist willen...

Een zeer zorglijke ontwikkeling is crocodil uit rusland...goedkope variant uit codeine...het vlees rot er letterlijk van je botten af (zij die graag gruwelen...youtube)