Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, het zijn gewoon sensibele paarden, net hoe je ermee omgaat. De mijne heeft op stal juist de reputatie dat hij ontzettend makkelijk in de omgang is. Quir schreef:Ik ken meer sensibele en niet makkelijke OO Sevens dan wel makkelijke en niet sensibele OO's.
OO Seven in de kur op muziek:
http://vimeo.com/53750038
Quir schreef:Ik heb er 7 gereden en zelf 1, 8 niet de meest makkelijke dieren. Meewerkend worden ze wel als je ze het vertrouwen gewonnen hebt, gaan ze zelf voor je door het vuur. Het zijn alleen geen allemans dieren en je moet er mee om kunnen gaan.
. LDRD schreef:Quir schreef:Ik heb er 7 gereden en zelf 1, 8 niet de meest makkelijke dieren. Meewerkend worden ze wel als je ze het vertrouwen gewonnen hebt, gaan ze zelf voor je door het vuur. Het zijn alleen geen allemans dieren en je moet er mee om kunnen gaan.
Hmmmm, kunnen wij hier gewoon goed met paarden omgaan dus.
_coquette_ schreef:Die 3 die wij hebben staan zijn niet de makkelijkste. Maar wel heel fijn om mee te werken. Maar je moet deze wel echt met respect behandelen. Dan doen ze alles voor je. Want deze vergeven en vergeten niet zomaar iets!

Mexxuna schreef:Wat goed van OOseven! Ik ben ook wel benieuwd naar nieuwe foto's/filmpjes van hem!
Ik heb ook een OOseven gehad, en dat was ook een apart gevalletje, hij kon je altijd te slim af zijn, en als hij geen zin had, had hij ook geen zin, terwijl zijn moeder bloedlijn (sultano) wel als "makkelijk" omschreven werd.
LDRD schreef:Tjsa, ik zie het aparte ook niet zo. En sensibel zie ik ook niet echt.
Eerder brave rustige evenwichtige paarden (heb er nu dus nog 2 en heb er 1 gehad). Vooral degene die verkocht is, is een zeer nuchter paard en door iedereen te rijden. Is met een 18 jarige gastamazone die er slechts 5x opgezeten had in het Z2 gelijk 2x eerste geworden.
.
. Quir schreef:Ik heb er 7 gereden en zelf 1, 8 niet de meest makkelijke dieren. Meewerkend worden ze wel als je ze het vertrouwen gewonnen hebt, gaan ze zelf voor je door het vuur. Het zijn alleen geen allemans dieren en je moet er mee om kunnen gaan.