Weekblad De Hoefslag wordt maandblad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Re: Weekblad De Hoefslag wordt maandblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:49

En ik moet alles uitprinten zodat zij het zouden kunnen lezen. Dat is dan ook weer papier verspilling en inktverspilling. Mijn moeder is echt a-technisch. Zodra er meer dan 3 knoppen op een toestel zitten kan ze er niet meer mee werken.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:55

Vudress schreef:
Ik zag vandaag dat de automatische incasso was afgeschreven. Ik had een proefabonnement en zit er dus nog een jaartje extra aan vast.

Die artikelen zijn zo geschreven dat ik halverwege het lezen altijd bedenk dat ik het zelf ook zou kunnen verzinnen. Ze durven geen stelling in te nemen zoals Dirk Willem Rosie doet en het Sportpaard deed. Ik hoop dat de inhoud en vorm met de nieuwe opzet verandert. Nu blader ik er even door en dan gooi ik het weer weg. De Paardenkrant heb ik om dezelfde reden opgezegd. De helft heb ik al gelezen en uitslagen opzoeken kan ik zelf wel.

En dat mag dus niet. Ze moeten eerst melden of je wel door wilt gaan met je abonnement. Zou hier een klacht over indienen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:44

Marjolijn83 schreef:
Wat grappig dat meerdere mensen over de prijs 'klagen'. Een jaarabonnement op de Hoefslag kost 121,50. Daarvoor krijg (kreeg) je 50 edities waarvan vier bewaarnummers. Dat betekent dat het je per week 2,43 euro kost :) Dat is toch niet zo'n wereldbedrag? Losse verkoop is duurder :)

Dat abonnementsgeld zal vanaf januari echt wel aangepast worden. Ik kijk er iig naar uit :)

Als ie dan voor driekwart vol staat met nieuws dat je al in de paardenkrant (140? Euro) hebt gelezen is het wel sneu geld.

Ik heb laatst een hele berg abonnementen opgezegd. Krijg alleen nog pk en Ids + digitale nieuwsbrieven

Pennygehalte van oa Bit wordt steeds hoger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:45

FriesWytske schreef:
Vudress schreef:
Ik zag vandaag dat de automatische incasso was afgeschreven. Ik had een proefabonnement en zit er dus nog een jaartje extra aan vast.

Die artikelen zijn zo geschreven dat ik halverwege het lezen altijd bedenk dat ik het zelf ook zou kunnen verzinnen. Ze durven geen stelling in te nemen zoals Dirk Willem Rosie doet en het Sportpaard deed. Ik hoop dat de inhoud en vorm met de nieuwe opzet verandert. Nu blader ik er even door en dan gooi ik het weer weg. De Paardenkrant heb ik om dezelfde reden opgezegd. De helft heb ik al gelezen en uitslagen opzoeken kan ik zelf wel.

En dat mag dus niet. Ze moeten eerst melden of je wel door wilt gaan met je abonnement. Zou hier een klacht over indienen.

Als je daar bij aanvang van het proefabonnement voor hebt getekend toch wel?

edelgold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:49

Wij hebben een abonnement op de IDS en de Paardenkrant.
De paardenkrant lezen wij inplaats van de Hoefslag.
Twee jaar geleden hebben wij de hoefslag op gezegd.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:05

[***] schreef:
Als ie dan voor driekwart vol staat met nieuws dat je al in de paardenkrant (140? Euro) hebt gelezen is het wel sneu geld.
Kijk jij nog maar eens goed wat de PK volgend jaar gaat kosten. Maar goed, dan heb je wel iedere week 2 keer een krant in de bus :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 04:40

Ik heb de PK ook altijd gehad maar vond het niet erg veel toevoegen, beetje veel van hetzelfde. Een keer per week een dikkere editie zou imo handiger zijn.
Maar dat is eigenlijk overal zo en zeker wanneer je 3 magazines tegelijk krijgt.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 08:04

Ik had de PK opgezegd omdat die zo verschrikkelijk duur werd tov de Hoefslag. De PK vind ik handig omdat je ook daar verslagen vind van de Duitse hengstenkeuringen. Alleen vond ik het wel erg duur worden om zowel de PK als de Hoefslag te hebben. Dus de duurdere PK werd opgezegd. Helaas heeft Sanomia de Hoefslag overgenomen van BCM en werd het blad ineens ook flink duurder in abonnementsgeld. Had dan net zo goed de PK kunnen behouden en de hoefslag opzeggen. Ik wacht dus nog even af maar als het me niet bevalt ga ik waarschijnlijk terug naar de PK ipv de hoefslag.

Marjolijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:15

[***] schreef:
Marjolijn83 schreef:
Wat grappig dat meerdere mensen over de prijs 'klagen'. Een jaarabonnement op de Hoefslag kost 121,50. Daarvoor krijg (kreeg) je 50 edities waarvan vier bewaarnummers. Dat betekent dat het je per week 2,43 euro kost :) Dat is toch niet zo'n wereldbedrag? Losse verkoop is duurder :)

Dat abonnementsgeld zal vanaf januari echt wel aangepast worden. Ik kijk er iig naar uit :)

Ik heb laatst een hele berg abonnementen opgezegd. Krijg alleen nog pk en Ids + digitale nieuwsbrieven

Pennygehalte van oa Bit wordt steeds hoger.

Als ie dan voor driekwart vol staat met nieuws dat je al in de paardenkrant (140? Euro) hebt gelezen is het wel sneu geld. --> dat is precies de reden dat het nu een maandblad wordt, omdat het actuele nieuws achterhaald is :)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:40

de paardenkrant is wel meer dan 140 euro hoor. Ik moest voor een jaar abonnement al meer dan 200 euro betalen een paar jaar terug. De Hoefslag was toen nog maar iets van een 175 euro voor een jaar.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:55

De prijs van de Hoefslag gaat uiteraard omlaag.
Stond onlangs ook een stukje over de prijzen in, geloof ik.

Morris123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 09:48

Mijn abo loopt van 01-10-2012 tot 01-10-2013. Ik heb dus voor 50 nummers betaald en ontvang er maar 22. Ga hier niet mee akkoord en vorder geld terug. Dit is puur bedrog!! ;(

Levidepevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 09:51

Oh jammer ik had hem altijd!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 10:07

Morris123 schreef:
Mijn abo loopt van 01-10-2012 tot 01-10-2013. Ik heb dus voor 50 nummers betaald en ontvang er maar 22. Ga hier niet mee akkoord en vorder geld terug. Dit is puur bedrog!! ;(

:? Je kunt gewoon even contact opnemen met de betalingsafdeling hoor. Dan wordt het netjes verrekend.
Om het gelijk bedrog te noemen gaat wel heel ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 10:13

Ik heb de pk nog nooit volledig betaald :o
Een keer een aanbieding op de hk genomen, opgezegd, sportpaard genomen, opgezegd. Hadden ze een aanbieding horsetelex + sportpaard voor weinig, werd het sportpaard overgenomen werd dat overgezet op pk en kon je een jaar voordelig bijtekenen :+
Beetje mazzel gehad dus

Ik ga er geen 200 euro voor betalen, dan neem ik af en toe wel een keuringsabbo en de extra's kan je los bestellen

Ben benieuwd wat de hoefslag gaat kosten?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 10:26

Haha Janne, zo kan het ook inderdaad :D
De prijs voor het nieuwe abonnement is al bekend. Ik kan het wel even navragen?
Weet het niet uit m'n hoofd, maar volgens mij heeft het al in het blad gestaan.

Morris123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:06

Nou ik vind dat het terugbetalen van mijn teveel betaalde abonnementsgeld automatisch had moeten gebeuren en niet dat ik daar zelf achteraan moet gaan. Ze vermelden niet eens dat de mogelijkheid bestaat geld terug te krijgen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:08

Dat gaat geloof ik ook via een extern bureau en heeft de Hoefslag weinig mee van doen.
Ik kan het wel even voor je navragen? :)

Morris123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:13

Graag :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:14

Dat zal wel volgende week worden dan.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 12:11

Cayenne kan je mij die gegevens ook bezorgen. Mijn abbo op de hoefslag loopt ook nog tot september 2013.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 13:25

Doe ik :)

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 19:18

Krijg jij de Hoefslag niet Cayenne?
Achterin staat wat ie gaat kosten:
€ 86,40 per jaar, voor 12 maandbladen en 6 specials

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 19:28

Jawel, zou een mooie boel zijn wanneer ik die niet kreeg :P

Als het goed is hoor ik volgende week hoe het geregeld gaat worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:22

Wel apart dat er op de site nog steeds staat dat het een weekblad is en dat een abonnement ook nog uitgaat van het weekblad.