Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vudress schreef:Ik zag vandaag dat de automatische incasso was afgeschreven. Ik had een proefabonnement en zit er dus nog een jaartje extra aan vast.
Die artikelen zijn zo geschreven dat ik halverwege het lezen altijd bedenk dat ik het zelf ook zou kunnen verzinnen. Ze durven geen stelling in te nemen zoals Dirk Willem Rosie doet en het Sportpaard deed. Ik hoop dat de inhoud en vorm met de nieuwe opzet verandert. Nu blader ik er even door en dan gooi ik het weer weg. De Paardenkrant heb ik om dezelfde reden opgezegd. De helft heb ik al gelezen en uitslagen opzoeken kan ik zelf wel.
Marjolijn83 schreef:Wat grappig dat meerdere mensen over de prijs 'klagen'. Een jaarabonnement op de Hoefslag kost 121,50. Daarvoor krijg (kreeg) je 50 edities waarvan vier bewaarnummers. Dat betekent dat het je per week 2,43 euro kostDat is toch niet zo'n wereldbedrag? Losse verkoop is duurder
![]()
Dat abonnementsgeld zal vanaf januari echt wel aangepast worden. Ik kijk er iig naar uit
FriesWytske schreef:Vudress schreef:Ik zag vandaag dat de automatische incasso was afgeschreven. Ik had een proefabonnement en zit er dus nog een jaartje extra aan vast.
Die artikelen zijn zo geschreven dat ik halverwege het lezen altijd bedenk dat ik het zelf ook zou kunnen verzinnen. Ze durven geen stelling in te nemen zoals Dirk Willem Rosie doet en het Sportpaard deed. Ik hoop dat de inhoud en vorm met de nieuwe opzet verandert. Nu blader ik er even door en dan gooi ik het weer weg. De Paardenkrant heb ik om dezelfde reden opgezegd. De helft heb ik al gelezen en uitslagen opzoeken kan ik zelf wel.
En dat mag dus niet. Ze moeten eerst melden of je wel door wilt gaan met je abonnement. Zou hier een klacht over indienen.
[***] schreef:Marjolijn83 schreef:Wat grappig dat meerdere mensen over de prijs 'klagen'. Een jaarabonnement op de Hoefslag kost 121,50. Daarvoor krijg (kreeg) je 50 edities waarvan vier bewaarnummers. Dat betekent dat het je per week 2,43 euro kostDat is toch niet zo'n wereldbedrag? Losse verkoop is duurder
![]()
Dat abonnementsgeld zal vanaf januari echt wel aangepast worden. Ik kijk er iig naar uit
Als ie dan voor driekwart vol staat met nieuws dat je al in de paardenkrant (140? Euro) hebt gelezen is het wel sneu geld.
Ik heb laatst een hele berg abonnementen opgezegd. Krijg alleen nog pk en Ids + digitale nieuwsbrieven
Pennygehalte van oa Bit wordt steeds hoger.
Morris123 schreef:Mijn abo loopt van 01-10-2012 tot 01-10-2013. Ik heb dus voor 50 nummers betaald en ontvang er maar 22. Ga hier niet mee akkoord en vorder geld terug. Dit is puur bedrog!!
Je kunt gewoon even contact opnemen met de betalingsafdeling hoor. Dan wordt het netjes verrekend.