Totilas dit jaar niet meer in de wedstrijdring

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:33

ivy_power89 schreef:
mmm, dus volgens nicole was totilas niet bevestigd in zijn africhting?
Waarom won hij dan?? was de rest dan nog verder achter in de africhting? :')

Ik vind het zeer triest, paard dat zo zo ontzettend goed was, nu al geruime tijd niet (of niet veel) in de ring is geweest. Ik vind het doodzonde.
De verkopende partij zal zich ook wel voor zijn kop geslagen hebben (tenzij het geld toch veel beter smaakte dan het succes van het paard...)

Dat het er uit gereden kan worden betekent nog niet dat het bevestigd is.
Ik denk dat degene die Totilas zo lang begeleidt heeft onder Gal wel weet hoe ver ie is in de africhting. ;)
Ben geen Fan van mevrouw Werner maar toch, denk dat ze Totilas wel kent. :+

Ik denk dat rustig thuis trainen de beste keuze is die ze tot nog toe gemaakt hebben. Als ze zich nu ook nog een beetje op de achtergrond kunnen houden..

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:34

Daar gaan we weer. Zou het gezegde 'van uitstel komt afstel' hiervoor opgaan? Begin me inmiddels af te vragen of we Totilas uberhaupt nog wel terug zullen gaan zien en dat hij gewoon heel stilletjes naar de achtergrond zal gaan verdwijnen -O- Tegen de tijd dat MAR zich de trainingsmethode heeft aangeleerd mag Totilas vermoedelijk met pensioen.

NathalietjeB

Re: Totilas dit jaar niet meer in de wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:35

tjah hoelang duurt dit jaar nog amper 2 maanden....dit was toch al te voorspelbaar

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:35

Ayasha schreef:
ivy_power89 schreef:
mmm, dus volgens nicole was totilas niet bevestigd in zijn africhting?
Waarom won hij dan?? was de rest dan nog verder achter in de africhting? :')

Ik vind het zeer triest, paard dat zo zo ontzettend goed was, nu al geruime tijd niet (of niet veel) in de ring is geweest. Ik vind het doodzonde.
De verkopende partij zal zich ook wel voor zijn kop geslagen hebben (tenzij het geld toch veel beter smaakte dan het succes van het paard...)

Dat het er uit gereden kan worden betekent nog niet dat het bevestigd is.
Ik denk dat degene die Totilas zo lang begeleidt heeft onder Gal wel weet hoe ver ie is in de africhting. ;)
Ben geen Fan van mevrouw Werner maar toch, denk dat ze Totilas wel kent. :+

Ik denk dat rustig thuis trainen de beste keuze is die ze tot nog toe gemaakt hebben. Als ze zich nu ook nog een beetje op de achtergrond kunnen houden..

Dat wou ik zeggen.. Dankje :)

Iemcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:37

Verrassing is het niet
Hier zeggen we altijd stil zetten is achter uitgang.
Maar zo iets kun je Totilas niet aan doen hij verdient beter ;( ;( .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:38

Iemcke schreef:
Verrassing is het niet
Hier zeggen we altijd stil zetten is achter uitgang.
Maar zo iets kun je Totilas niet aan doen hij verdient beter ;( ;( .

Zal dat paard wat kunnen schelen, dat 'ie niet uitgebracht wordt.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:45

Word het niet eens tijd om dat paard met rust te laten. Laat hem lekker zijn merries dekken , in de wei lopen en bosritten maken.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:46

ach voor mij kwam het niet eens zo heel onverwacht.. ach ja we zien wel weer.

hoop alleen wel ontzettend erg dat hij echt een keer de ring in komt. het blijft een fantastisch paard om te zien en hij hoort gewoon in de ring!

Loes000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:52

Cowgirl schreef:
Word het niet eens tijd om dat paard met rust te laten. Laat hem lekker zijn merries dekken , in de wei lopen en bosritten maken.

bosritten....? Is dit serieus?
Besef je even hoe veel geld er voor dit paard is betaald....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:58

Was te verwachten.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:11

goede zet!

MAR is pas net met totilas bij sjef aan het trainen en dat heeft tijd nodig! (want iedereen kan nu toch wel begrijpen dat als ze een comeback maken dat ze dit goed willen doen en niet halfbakken...en gelijk hebben ze)

PS niet om het 1 of ander maar Anky is met upido ook nog nergens in het openbaar verschenen....

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:13

Er zit wel een verschil tussen hoe het met Upido gaat en met Totilas. Anky vestigt niet continu de aandacht op Upido en start vervolgens niet. En dat doet MAR met Totilas wel steeds :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:16

Volgens mij heeft Matthias het gewoon heel moeilijk met Totilas. Er wordt veel aan hem getwijfeld en ergens wel terecht, maar soms klikt het gewoon niet en ik denk dat dit wel de reden is dat hun echte debuut zo uitgesteld wordt.

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:18

Ik vindt het zo jammer dat we dit paard niet meer zo vaak zien als "vroeger"

Pracht paard, en uniek wie er dan ook op zijn rug mag zitten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:19

Loes000 schreef:
Cowgirl schreef:

bosritten....? Is dit serieus?

Het is toch jouw geld niet of wel dan?

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:19

Loes000 schreef:
Cowgirl schreef:

Maakt dit wat uit dan?

Een paard is een paard, en buitenrijden is heerlijk.

:j

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:20

nee maar die aandacht trekken ze nu ook niet meer (daarnaast is het logisch dat er veel aandacht voor was...beestje is voor een pak geld verkocht en paul S wil natuurlijk wel zijn geld eruit halen).

Ik geef ze nog wel een kans hoor! maar het gaat wel eeen tijdje duren. Ik hoop nog steeds dat het een mooie combinatie gaat worden.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:22

Smee__ schreef:
Er zit wel een verschil tussen hoe het met Upido gaat en met Totilas. Anky vestigt niet continu de aandacht op Upido en start vervolgens niet. En dat doet MAR met Totilas wel steeds :)

Dat heeft Anky ook gedaan :j

Ben op allebei niet zo dol :P Zonde van Toot! Prachtpaard is het, als ik 100mil op m'n rekening gestaan had ik 'm gekocht en aan Ed gegeven (en dan zelf die bosritjes doen :D :'))

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:26

studiemiep schreef:
goede zet!

MAR is pas net met totilas bij sjef aan het trainen en dat heeft tijd nodig! (want iedereen kan nu toch wel begrijpen dat als ze een comeback maken dat ze dit goed willen doen en niet halfbakken...en gelijk hebben ze)

PS niet om het 1 of ander maar Anky is met upido ook nog nergens in het openbaar verschenen....

Maar anky kondigt dan ook niet elke 2 maanden aan dat ze de ring zal gaan betreden om vervolgens weer af te blazen. Anky heeft daar heel bewust geen uitspraken over gedaan. MAR blijft echter maar aankondigen weer te zullen starten, topresultaten te halen en blaast het dan weer af.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:29

Cowgirl schreef:

ja wat een goed plan laten we dat paard enkel laten dekken waarschijnlijk heeft die dan over 2 jaar nog 3 merries per jaar te dekken omdat iedereen dat paard vergeten is en lekker in de wei lopen word die vooral veel mooier van om hem aan te prijzen op hengstenshows!! en heerlijk bosritten maken de rest van zijn leven.. denk je dat dit paard daar gelukkig van word?
ik denk dat als ik mijn paard alleen maar bosritten liet lopen dat ze me dat ook niet in dank afnam sommige paarden werken gewoon graag en dat lijkt me dat totilas dat ook doet aangezien die toch altijd met zijn oortjes naar voren de baan in kwam lopen en nooit in protest kwam!
en dan maakt het niet uit of het paard een miljoen kost of honderd euro maar ieder paard is anders en niet ieder paard word gelukkig van niks doen en bosritten maken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:31

Denk je werkelijk dat het het paard wat kan schelen of ie op wedstrijd gaat of niet?
Er zijn er die het niet erg vinden maar een paard dat kan kiezen gaat geen proeven lopen voor publiek.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:46

De mensen om Rath kunnen hem beter in bescherming nemen door hem een spreekverbod m.b.t. wedstrijd data op te leggen. Hij maakt er zo een lachertje van.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:54

Lekker met pension sturen dat paard zijn we er gelijk klaar mee geen berichten meer enz.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:59

ach, blijkbaar geeft het de duitsers nog steeds veel genoegdoening dat ze dit paard bij ons weggekaapt hebben.
Dat het nu geen succes, maakt ze niet uit

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:05

Lieve meneer Rath,

Ik heb begrepen dat u voorlopig niet op wedstrijd gaat met uw paard Totilias.
Omdat ik dat zielig vind wil ik me daarom aanbieden om uw paard te komen verzorgen.

Wat ik kan: poetsen, op en af zadelen, op de wei zetten, binnen zetten, wandelen, vlechten en manen knippen.

Als ik ook mag rijden kan ik ook: uitmesten, zadels poetsen en vegen.

Ik hoop snel van u te horen, ik heb namelijk veel ervaring met het omgaan en rijden van onhandelbare zwarte paarden en ik hoop u dus snel te mogen helpen.

Met vriendelijke groet,
Raponsje