Dronken man schiet op eigen paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:12

slim paard....had iets meer pit moeten uitvoeren...gelukkig miste de kogels hem!!

nou der gebeurd idd tegenwoordig zoveel...ik had er ook niet van opgekeken als dit in nederland was gebeurd!

_Snow_White

Re: Dronken man schiet op eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 01:54

Excuses als ik mijn bericht verkeerd gevallen is, maar ik woon relatief dicht bij de Amerikaanse grens en er gebeuren veel en veel meer "stomme" ongelukken in dat gedeelte van de wereld dan in alle andere landen bij elkaar.
Laatst ook nog een meisje neergeschoten door haar eigen oom die haar aanzag voor een stinkdier...

Natuurlijk is niet elke Amerikaan slecht, maar over het algemeen gebeuren er in Amerika helaas wel meer van dit soort ongelukjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 04:20

Barbie_Blue, waarschijnlijk gebeuren er daar meer stomme ongelukken omdat Amerika wat groter is dan Nederland. :+

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 04:40

Hij was wel erg ver heen dat hij het paard niet raakte := .. Ik bedoel, zo'n groot dier, daar kan je moeilijk om heen := .. Of was het een My little pony?

Ben iig erg blij dat het dier niks heeft :(:)

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 04:47

hmm als ik het paard was had ik hem eraf gegooid en hem was ik daarna op hem gaan zitten.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 04:48

princesmax schreef:
hmm als ik het paard was had ik hem eraf gegooid en hem was ik daarna op hem gaan zitten.

Hahahah :') _O- _O-

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 04:53

ShauniBef schreef:
princesmax schreef:

Hahahah :') _O- _O-

sorry ik bedenk me zelf ooit iets teveel in zeg maar :o
maargoed als ik dat paard was zou ik dit in ieder geval doen en dan lekker op en neer gaan met mn bips zodat het een lekker pannekoekje word.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 05:19

Anthea schreef:
Barbie_Blue, waarschijnlijk gebeuren er daar meer stomme ongelukken omdat Amerika wat groter is dan Nederland. :+

Canada is groter dan de US :+

Maar hier is het inmiddels al het nieuws van de dag. Sinds er met het paard niks gebeurd is, worden er aardig wat (flauwe) grapjes over gemaakt :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 07:45

"Hij wordt beschuldigd van het gebruik van een vuurwapen in dronken toestand."
:=
Dus het is gewoon legaal om op je paard te schieten? :=

MyrtheDino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 08:16

Echt Wat Triest! :( Maar Goed Dat Het Paard Hem er Af heeft Gegooit!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 08:44

Anthea schreef:

.. eerder omdat in de US iedere malloot een wapen mag hebben, en in NL niet.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 08:55

Beter dit dan de 2 nl jongens die een veulen hal dood achter de auto liet meesluren en dat in nl.
Maar ja, hopen paard nieuw baasje krijgt en geen dronkenlap.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:17

Vreemd bericht, en vooral vreemd omdat het mij erg bekend voorkomt... Kan het zijn dat het bericht al een paar jaar oud is? Ik meen het al eens eerder te hebben gelezen op bokt? In ieder geval iets soortgelijks?

Mandy66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:22

ikenindi schreef:
Vreemd bericht, en vooral vreemd omdat het mij erg bekend voorkomt... Kan het zijn dat het bericht al een paar jaar oud is? Ik meen het al eens eerder te hebben gelezen op bokt? In ieder geval iets soortgelijks?

Het is vast niet de 1e keer dat een dronkenlap probeert te schieten op een paard ;) Een bericht kan vaker weer voorkomen omdat het vaker gebeurt.
Laatst bijgewerkt door Mandy66 op 11-11-12 09:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:22

blubdevis schreef:
Je spreekt anders goed Nederlands.. Als je een amerikaan bent, wat doe je dan hier.. pff..

Als jij andere mensen niet kunt respecteren en accepteren schei dan zelf uit op dit forum.

Doe normaal zeg met je reacties.. Mijn god... -O- :roll: >;)

noaspassage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:39

drank maakt meer kapot dan je lief is

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 10:41

Jammer dat 'ie niet per ongeluk in z'n eigen voet schoot. Wat een idioot.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:02

blubdevis schreef:
emilyslaluna schreef:

PARDON!!! Amerikanen!!! Wat denk jij wel niet? Hij is idd ziek maar denk jij dat wij amerikanen dat allemaal zijn! Ik ken aardig wat zieke nederlanders hoor maar ik zeg ook niet dat ze dat allemaal zijn! Denk ff na zeg!

Je spreekt anders goed Nederlands.. Als je een amerikaan bent, wat doe je dan hier.. pff..

Als je in Amerika geboren bent en hier bent opgegroeid en ook Nederlandse ouders hebt ben je ook gewoon Amerikaan hoor :+

Maar een vreemd verhaal, gelukkig is het paard ongedeerd gebleven.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:08

emilyslaluna schreef:
Barbie_Blue schreef:
Zieke amerikanen ook... :n

PARDON!!! Amerikanen!!! Wat denk jij wel niet? Hij is idd ziek maar denk jij dat wij amerikanen dat allemaal zijn! Ik ken aardig wat zieke nederlanders hoor maar ik zeg ook niet dat ze dat allemaal zijn! Denk ff na zeg!

je woont in Nederland, dus vind ik niet dat je over "wij amerikanen" kan spreken ;)

Daarbij vind ik het doodzonde dat mensen altijd weer zeggen "gekke amerikanen" of "typisch Amerika" etc. Hoe zouden jullie het vinden dat alle Amerikanen alle Nederlanders zien als zware drugsverslaafde, hoeren en pooiers en noem maar op? "Typisch Nederlanders" als er weer eens een gigantische Hennep kwekerij word gevonden. IK vind Amerikanen overigens naar eigen mening veel gastvrijer en socialer dan de gemiddelde Nederlander :)

Ontopic: Ik vind het triest dat dit gebeurd is, maar ga er van uit dat die vent echt knap dronken was, gelukkig, want dan is het bijna onmogelijk om raak te schieten. Maar ik vind dat die alsnog een mooie boete en/of celstraf mag krijgen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:10

essie_blue schreef:
Als je in Amerika geboren bent en hier bent opgegroeid en ook Nederlandse ouders hebt ben je ook gewoon Amerikaan hoor :+

Maar een vreemd verhaal, gelukkig is het paard ongedeerd gebleven.

qua afkomst, maar in mijn ogen net zo verkaasd als de meeste Marokkanen,Turken en Antillianen :)) Als je in NL woont vanaf jongs af aan dan neem je automatisch de mentaliteit over. betreffende persoon woont overigens in NL en aan haar berichten te zien wil ze verhuizen naar USA. begrijpelijk, zou ik ook willen :P Maar excuus, dit is volledig offtopic :P
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 11-11-12 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:11

Pfoeh, blij dat het paard nog leeft!
En mensen, ookal is deze vent dan ziek in zijn kop, niet elke Amerikaan is zo!

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:14

8nnemiek schreef:
"Hij wordt beschuldigd van het gebruik van een vuurwapen in dronken toestand."
:=
Dus het is gewoon legaal om op je paard te schieten? :=

ja, maar alleen als je helemaal nuchter bent...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:16

Jannepauli schreef:
Anthea schreef:

.. eerder omdat in de US iedere malloot een wapen mag hebben, en in NL niet.

Dat klinkt zeer aannemelijk ...:j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:16

gezien er niet raak is geschoten is er ook geen schade en kan je niet iemand van poging tot doodslag op zijn paard berechten :') dat heb je zelfs in Nederland niet :)) wel vanwege het feit dat die dus een vuurwapen in bezit had en afvuurde in dronken toestand, wat heel gevaarlijk kan zijn (logisch)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 14:00

lifaya schreef:
Daarbij vind ik het doodzonde dat mensen altijd weer zeggen "gekke amerikanen" of "typisch Amerika" etc. Hoe zouden jullie het vinden dat alle Amerikanen alle Nederlanders zien als zware drugsverslaafde, prutsmutsen en pooiers en noem maar op? "Typisch Nederlanders" als er weer eens een gigantische Hennep kwekerij word gevonden. IK vind Amerikanen overigens naar eigen mening veel gastvrijer en socialer dan de gemiddelde Nederlander :)

Dat wij hier allemaal zwaar aan de drug zitten is volgens mij wel een algemeen beeld daar (mede dankzij een zekere presidentkandidaat die daar eens een opmerking over plaatste) als ze überhaupt al weten wat Nederland is. Want nederlanders komen uit Amsterdam immers. Amerika bied dankzij zijn formaat gewoon meer ruimte voor beide excessen. Zowel positief, maar ook zeker negatief. En het normale maakt nou eenmaal minder indruk dan het abnormale.