Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. Ik bedoel, zo'n groot dier, daar kan je moeilijk om heen
.. Of was het een My little pony?
ShauniBef schreef:princesmax schreef:hmm als ik het paard was had ik hem eraf gegooid en hem was ik daarna op hem gaan zitten.
Hahahah![]()
![]()

ikenindi schreef:Vreemd bericht, en vooral vreemd omdat het mij erg bekend voorkomt... Kan het zijn dat het bericht al een paar jaar oud is? Ik meen het al eens eerder te hebben gelezen op bokt? In ieder geval iets soortgelijks?
Een bericht kan vaker weer voorkomen omdat het vaker gebeurt. blubdevis schreef:emilyslaluna schreef:
PARDON!!! Amerikanen!!! Wat denk jij wel niet? Hij is idd ziek maar denk jij dat wij amerikanen dat allemaal zijn! Ik ken aardig wat zieke nederlanders hoor maar ik zeg ook niet dat ze dat allemaal zijn! Denk ff na zeg!
Je spreekt anders goed Nederlands.. Als je een amerikaan bent, wat doe je dan hier.. pff..
emilyslaluna schreef:Barbie_Blue schreef:Zieke amerikanen ook...
PARDON!!! Amerikanen!!! Wat denk jij wel niet? Hij is idd ziek maar denk jij dat wij amerikanen dat allemaal zijn! Ik ken aardig wat zieke nederlanders hoor maar ik zeg ook niet dat ze dat allemaal zijn! Denk ff na zeg!
essie_blue schreef:Als je in Amerika geboren bent en hier bent opgegroeid en ook Nederlandse ouders hebt ben je ook gewoon Amerikaan hoor![]()
Maar een vreemd verhaal, gelukkig is het paard ongedeerd gebleven.
Als je in NL woont vanaf jongs af aan dan neem je automatisch de mentaliteit over. betreffende persoon woont overigens in NL en aan haar berichten te zien wil ze verhuizen naar USA. begrijpelijk, zou ik ook willen
Maar excuus, dit is volledig offtopic
lifaya schreef:Daarbij vind ik het doodzonde dat mensen altijd weer zeggen "gekke amerikanen" of "typisch Amerika" etc. Hoe zouden jullie het vinden dat alle Amerikanen alle Nederlanders zien als zware drugsverslaafde, prutsmutsen en pooiers en noem maar op? "Typisch Nederlanders" als er weer eens een gigantische Hennep kwekerij word gevonden. IK vind Amerikanen overigens naar eigen mening veel gastvrijer en socialer dan de gemiddelde Nederlander