Veel slechter dan roze kan je ook niet gaan hihi ik denk dat je meer in de middenmoot moet want zoals ik het lees eindig jij of bovenaan of helemaal onderaan
Ik moet nog even doorsparen, tegenwoordig zijn ze niet meer zo gul met linten
AaronYve
Geplaatst: 07-11-12 17:38
Je zou ook zelf lintjes kunnen kopen als je van plan bent om deze dan of te verkopen of zelf te houden voor op de bank. Welke bokker gaat eraan beginnen? Ik stuur wel wat linten op
Ziet er superleuk uit! Maar zoveel heb ik er niet denk ik... Tenminste, niet in een beetje matchende kleuren.... @AaronYve: Ik wil wel een poging wagen! Wil je ze dan terug of moet ik er zelf een plekje voor verzinnen?
Ik heb geen flauw idee hoe het moet hé, dus of het fatsoenlijke kussentjes worden... Zal eens kijken hoeveel ik er nodig zou moeten hebben. Achterkant dan gewoon stof, voorkant met rozetten . Heb je er genoeg?
AaronYve
Geplaatst: 08-11-12 17:47
Kun je wel naaien? Achterkant is gewoon kussentje en de voorkant dan met de linten. Hoeveel zouden er op een kussentje gaan?
Ja, ik kan wél naaien! Maar dit is natuurlijk niet echt stof, dus hoe dat precies werkt onder de naaimachine, dat weet ik niet . Wat ik zo zie is dat het 4 blokjes zijn van 5 lintjes, dus 20 lintjes. Zou neerkomen op 10 rozetten. Weet niet hoe groot je je kussen wilt?