Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AvWhorses schreef:@ Baudyh. wij hebben volgens mij een paard op stal, wat jullie hebben gefokt. Patijn x Marvel X gribraltar. Twee jaar oud, vos vier witte benen doorbroken bles.
mistid schreef:Inderdaad, op de site van Melissen. http://www.melissen.nl/en/photos/search ... &.x=0&.y=0
baudyh schreef:AvWhorses schreef:@ Baudyh. wij hebben volgens mij een paard op stal, wat jullie hebben gefokt. Patijn x Marvel X gribraltar. Twee jaar oud, vos vier witte benen doorbroken bles.
Ja dat klopt.Fiantha. Hoe gaat het met der? Wij hebben der in het voorjaar volgens mij verkocht.Eigenlijk gewoon omdat we er te veel hadden.We hebben der moeder wel.Daar loopt nu dan nog een volle broer van der bij en ze is weer drachtig van patijn.Harm jan heeft ook nog een volle zus van der op stal staan.
Gaan jullie er volgend jaar mee naar de keuring?Of wat zijn jullie plannen met der?
baudyh schreef:Nou keur predicaat ze moet eerst ster worden.Als dat lukt is dat ook goed weer voor de moeder. ha ha
Het klopt haar 1 jaar oudere zus heeft een probleem met het kruis.Ze is waarschijnlijk uitgegleden in de stal.Maar harm jan gelooft dat het goed komt en wilde der toch hebben.
En half zus van haar moeder is dit jaar keur geworden en daarna ook elite.Het is een hele goede stam waar ze uitkomt.Een half zus van haar moeder is ook een van die hierboven staat die naar amerika is gegaan.
Als ze volgend jaar naar de keuring gaat kom ik kijken,neem dan wel even contact met je op.