Yontheke schreef:Ik kan hem geen ongelijk geven..
Ik wel. Het is niet zijn paard toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelijn schreef:Hij mocht toch eerst wel starten van de Rabobank... maar dat is teruggedraaid omdat er toch niet aan de afspraken werd voldaan door Eurocommerce...
London is nu ook niet echt van de Rabobank want daar gaat het juist om... omdat Visser het lekker ingewikkeld heeft gemaakt is nu niet geheel duidelijk van wie er recht heeft op de paarden... en daarom is er ook beslag gelegd... dan mag je het niet meteen het gaan gebruiken (als in onder Rabobank London wedstrijden laten rijden)
xSaarSaar schreef:@PaysBas - Hij mag de paarden wel thuis rijden, alleen niet op wedstrijd.
Paspoorten zijn afgepakt dus hij mag ze niet vervoeren/uitbrengen.
Hopelijk kan hij toch een regeling treffen met de rabobank, snap dat dit geen boost voor zijn carrière zal zijn...
cp112 schreef:Evelijn schreef:Hij mocht toch eerst wel starten van de Rabobank... maar dat is teruggedraaid omdat er toch niet aan de afspraken werd voldaan door Eurocommerce...
London is nu ook niet echt van de Rabobank want daar gaat het juist om... omdat Visser het lekker ingewikkeld heeft gemaakt is nu niet geheel duidelijk van wie er recht heeft op de paarden... en daarom is er ook beslag gelegd... dan mag je het niet meteen het gaan gebruiken (als in onder Rabobank London wedstrijden laten rijden)
Dit klopt inderdaad.
Hij kán niet starten onder de naam rabobank London oid puur omdat het paard niet van de rabobank ís. Ze hebben alleen beslag gelegd. Dat heeft niks te maken met eigenaarschap en de Rabo heeft er dus ook niks over te zeggen hoe of wat er gestart wordt. Ze hebben puur de paspoorten in beslag genomen omdat er zoveel gerommeld werd en doorgesluimerd. En ja, gevolg daarvan is dat doordat het paspoort ingenomen is er niet meer gestart kan worden.
Maar dat had Dhr Visser zich van te voren moeten bedenken.
eenitraM schreef:Yontheke schreef:Ik doelde op het gebied dat dit zijn sportcarrière schaadt, en dit is toch wel zijn bron van inkomsten.
Ik denk niet dat hij het verdiende wedstrijdgeld in zijn zak steektAls dat zo zou zijn had hij zelf London wel opgekocht.
Rowdine schreef:Dat paard, en alle andere paarden van Eurocommerce worden gewoon verkocht door de curator hoor. Net als alle andere zaken van Eurocommerce. Jammer maar helaas voor Gerco. Ik zou mn tijd steken in het zoeken naar een andere topper ipv op London te hopen.
_San87_ schreef:Rowdine schreef:Dat paard, en alle andere paarden van Eurocommerce worden gewoon verkocht door de curator hoor. Net als alle andere zaken van Eurocommerce. Jammer maar helaas voor Gerco. Ik zou mn tijd steken in het zoeken naar een andere topper ipv op London te hopen.
Pas als de rechter uitspraak heeft gedaan.
eenitraM schreef:Yontheke schreef:Ik doelde op het gebied dat dit zijn sportcarrière schaadt, en dit is toch wel zijn bron van inkomsten.
Ik denk niet dat hij het verdiende wedstrijdgeld in zijn zak steektAls dat zo zou zijn had hij zelf London wel opgekocht.
PercyLeen schreef:En hier wordt gezegd dat Gerco helemaal niks aanspant maar dat het is gebeurd vanuit Eurocommerce
http://hippischtwente.nl/?pagina=springen&id=3197
Citaat:Schuldeisers Eurocommerce krijgen hun zin
Andere tijden, zelfde trucs. In geval van nood grijpt de mens altijd terug naar beproefde reddingsmiddelen. Dat is wat het bankenconsortium onder leiding van Rabobank op het moment doet in het hoofdpijndossier Eurocommerce. Door een slimme zet gaat de inboedel van de failliete stenentoko binnenkort in de onderhandse verkoop.