Spaanse rijschool in Wenen gaat paardrijlessen geven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:31

Idra schreef:
Al die mensen die zo graag naar daar willen gaan, waarom nemen jullie dan eerst eens geen les bij een voormalig obereiter? Die komen toch vaak in Belgie en Nederland? De kwaliteit zal toch hetzelfde zijn en - hoewel nog steeds duur - het is een stuk goedkoper.

Al gedaan haha maar lijkt me gewoon gaaf om daar te lessen

Donnieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:08

Gaaf zeg, ben er geweest en had dit toen echt al gehoopt prachtige show hadden ze toen neergelegd. Schitterende paarden die ze daar trouwens hebben. Mooi dat ze hun deuren voor andere openen.

loempia93

Re: Spaanse rijschool in Wenen gaat paardrijlessen geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:13

Gaaf! De Spaanse rijschool in jerez doet dat al. Ik geloof 1000 euro voor 1 week, je rijd dan op paarden van hun. De klanten die ik heb zien rijden konden er echt niks van en zelfs hun lukte het op een piaff etc. te rijden :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:31

Nou voor al die jaren en ervaring mag je ook wel wat neer leggen vind ik.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:33

opisop_shop schreef:
Kan me niet voorstellen dat je met 1 les helemaal vooruitkunt, dus lijkt me dat je wel vaker moet komen dan om er resultaat mee te boeken of niet?

Daar gaat het toch niet om? Hoe vaak krijg je nu de kans om op een lippizaner te rijden? En nog wel eentje van de Spaanse Rijschool? Dat lijkt me dé reden om het te willen.

Maar nee, als pas afgestudeerde heb ik amper geld om in Wenen te komen, laat staan om een rijles te nemen die het tienvoudige van een privéles hier kost. Aan de andere kant: ik heb ook nog erg weinig niveau, dus daar kan ik aan werken in de jaren dat ik rijk word. :P

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 15:30

Ze stellen hun lippizaners niet ter beschikking, je moet je eigen paard meenemen. ;)

Donnieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:09

Ja, wel met eigen geld. Maar die instructeurs hebben jaren ervaring en jaren geoefenend. Ik denk dat je toch een hele hoop kunt gaat opvatten hieruit. Lijkt mij geweldig om te doen, nou misschien over paar jaartjes?