Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gadverdamme. arm kind 
jins schreef:wat is dat toch de laatste tijd??!!! bij ons op de manege is enkele weken net iets gelijkaardigs gebeurd...
hier het artikel:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_00315550
wat een DEBIEL! Ragdollcat schreef:Dragon16 schreef:Nou dat is wel heel dichtbij. Hopen dat ze die viezerik gauw kunnen oppakken. Zo durf je je kinderen niet eens meer alleen te laten op een manege.
Kinderen horen niet onbeheerd op een manege rond te lopen zeker niet in de avonduren. Want er kan van alles gebeuren.
Shanna schreef:Walgelijk.. Maar zo'n persoon moet toch opvallen op een manege, tenminste, als er bij ons op de manege een mannelijk persoon rondliep, helemaal zonder rijkleding aan of die er anders nooit was, dan had iedereen het er over!
Ik hoop dat ze de dader snel te pakken zullen krijgen.
KletsKoekje schreef:Het is maandagavond gebeurd, dan zijn er wel lessen dus ik neem aan dat er wel mensen rondliepen.
Ik moet zeggen dat er regelmatig familie of ouders e.d meekomen kijken naar de les bij kinderen dus het niet gelijk raar als er iemand zonder rijkleding rondloopt ondanks het een jongeman is (las ik net hier ergens boven)
Echt verschrikkelijk voor het meisje...