Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vera schreef:Ze verdient ook niet echt een paard.... Als je het diertje achterlaat om vervolgens in een restaurant te gaan zitten

kappiegirl schreef:In Zuidlaren gebeuren wel meer rare dingen, daar worden zelfs paarden met trailer en al gestolen en achter een andere auto gezet en weg zijn ze. Zodra de paarden in de trailer staan en op de markt weg rijden worden de paspoorten niet meer na gekeken omdat elk paard niet meer van de markt af komt zonder paspoort.
Ik kan dit verhaal geloven als ze dat paard gekocht heeft geeft de handelaar het paspoort over en kun je je paard bij de verkocht paarden neer zetten om de trailer te halen of om ze daar onder toezicht te laten staan tot je ze komt halen. Dus heel raar is het niet. Daar in tegen moet je wel goed kijken waar je je paard neer zet want er zijn verschillende stukken waar je je paard kan neer zetten. En als iemand daar een paspoort in zijn had heeft dan word het vaak nieteens na gekeken of je wel het goede paard mee neemt alles wat daar weg gaat is al gekocht en dat er mensen zijn met diefstal in hun hoofd daar denken ze niet bij na. Dus ik denk wel degelijk dat dit waar kan zijn maar dat er verder geen gegevens van het des betreffende paard bij staan dat is dan weer een beetje raar dan maak je een chip nummer kleur enz bekend lijkt mij...
Nou ja ik hoop dat als het waar is het paard goed terecht komt.

dadabo schreef:Jij schreef dat er geen één pony de markt af komt zonder paspoort, dat is dus niet waar.
Ik ben nooit gecontroleerd.