Matthias Rath weer terug in de ring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:43

horseyfries schreef:
Nu hij er niet bij was zeggen dat hij wel hoger gescoord heeft dan de mensen op de OS?? Sorry hoor, daarmee maakt hij zichzelf vierkant belachelijk.

Juist en daarmee voedt hij de, al zo hongerige, critici

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:07

whahaha de spelen zijn voor bij en meneer is beter :P nou zo snel ben je niet van die ziekte af

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:18

Ik heb er vluchtig overheen gelezen, en ben er klaar mee. Er wordt weer geroepen hoe geweldig ze zijn, hype was niet hun schuld (die shirts werden door anderen bedacht, blijkbaar) enz enz. Ik heb er helemaal geen zin meer in, en beschouw Totilas maar als verleden tijd tot ze écht, daadwerkelijk het tegendeel hebben bewezen

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:38

Dinopino schreef:
Die Welt: Voelt u zich verplicht om successen te behalen omdat u zo'n duur paard rijdt?

Rath: Over de prijs van Totilas hebben we in de familie nog nooit gesproken. Ik ga ervan uit dat die hoog was, maar verder houd ik me daar niet mee bezig, ook niet na een slechte beoordeling. Ik werk met Totilas net zoals met al mijn andere paarden.

nee, hij heeft echt niet meegekregen hoe duur totilas was... >;) 8)7

vienna2

Re: Matthias Rath weer terug in de ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 18:01

Nu Utopia en Valegro verkocht worden valt er natuurlijk wel wat concurrentie weg.
Wellicht dat hij daar van kan profiteren om het volgende EK met de hulp van Sjef.

Vind overigens wel dat hij wel weer rap genezen is van de pfeiffer .....

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 18:05

Hij vertelt dat hij nu maximaal 5 paarden rijdt....Dat vind ik nogal wat als je net genezen bent van Pfeiffer...Bij mij duurde het maanden voor ik mijn conditie weer een beetje op peil had...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 18:07

Rintah schreef:
Dinopino schreef:
Die Welt: Voelt u zich verplicht om successen te behalen omdat u zo'n duur paard rijdt?

Rath: Over de prijs van Totilas hebben we in de familie nog nooit gesproken. Ik ga ervan uit dat die hoog was, maar verder houd ik me daar niet mee bezig, ook niet na een slechte beoordeling. Ik werk met Totilas net zoals met al mijn andere paarden.

nee, hij heeft echt niet meegekregen hoe duur totilas was... >;) 8)7

Dat dacht ik ook al :+

Maar die intervieuwer is wel een mierenneuker zeg, snap wel dat Rath een keer van zich afbijt. Al ben ik wel van mening dat die uitspraak over de os heel dom was, hij kan zich daar echt niet mee vergelijken want hij was er immers niet...

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 18:29

Volgens mij is één van de problemen dat Rath geen gevoel voor humor heeft..ik heb hem er nog niet op kunnen betrappen! Vol in de aanval, geen nuance. Jammer, hij maakt het alleen maar moeilijker voor zichzelf.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:34

mijn zusje broer en nicht hebben allemaal deze ziekte gehad en heeft allemaal langer dan een half jaar geduurd voor dat ze iets konden doen ;) maar geen 5 paarden rijden

nachtmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:46

Citaat:
Die Welt: Is Olympia 2016 al een thema? Of is Totilas dan te oud?

Rath: Mijn plannen met Totilas gaan zeker tot Rio. Dit jaar hebben we in Londen ook paarden gezien die met hun 15, 16 en 17 jaren goed konden meekomen. Dat willen we ook gaan doen.

Geen paarden van 18?? Is dit een sneer naar Anky? hihi nou denk ik vast te ver door :D

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:21

Die verwijzing naar Beerbaum is ook wel pikant. Die heeft in de afgelopen jaren al wel wat neergezet waar de heer Rath een flink puntje aan kan zuigen. Hahahaha, het blijft toch echt een slapstick, deze Rath/Totilas Sage. Gelukkig heeft hij dan nu natuurlijk wel DIRECT na thuiskomst van Sjef uit Londen les bij Sjef....en is hij ook gelukkig snel van de Pfeiffer hersteld. Anyway, ik wens het koppel veel succes. Het zou toch wel eens fijn zijn om deze combinatie in harmonie door de ring te zien gaan. Niet voor Rath, maar voor Toot.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:08

KC schreef:
Nou ik was weer nieuwsgierig en heb ff de Duitse versie gelezen, en vertalen is ook een vak :D Het klopt uiteraard wat vertaald is maar de Duitse versie komt wat minder heftig uit de hoek. ( mijn idee )
Maar de strekking is hetzelfde. Ik heb niets voor of tegen Rath/Totilas en co. Ik heb de hele hype via bokt op een afstand gevolgd ( de topics kwamen tenslotte geregeld langs) en heb er geen mening over.
Maar vind het altijd grappig om te lezen hoeveel een vertaling al kan afdoen/kleuren aan het daadwerkelijk gezegde. Ofwel kwa worden de vertaling absoluut klopt.

Moet je me eens vertellen wat hij volgens jou hier zegt:

Rath: Das ist totaler Unsinn, es gab keinen Grund, sich vor irgendetwas zu drücken. Wir haben in diesem Jahr bewiesen, dass wir nicht nur mithalten, sondern auch sehr erfolgreich sein können. Das hat auch unser Grand-Prix-Ergebnis in Hagen gezeigt, welches das beste in diesem Jahr war und auch in London nicht übertroffen wurde.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:15

Na het zien, zullen wij (of iig ik) geloven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:24

nachtmar schreef:
Citaat:
Die Welt: Is Olympia 2016 al een thema? Of is Totilas dan te oud?

Rath: Mijn plannen met Totilas gaan zeker tot Rio. Dit jaar hebben we in Londen ook paarden gezien die met hun 15, 16 en 17 jaren goed konden meekomen. Dat willen we ook gaan doen.

Geen paarden van 18?? Is dit een sneer naar Anky? hihi nou denk ik vast te ver door :D

Goh zou je denken?

hedwig111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 22:41

Een goede psycholoog heeft deze man!!!
Zal niet snel aan zichzelf twijfelen, zelfs niet als de feiten al lang het tegendeel bewijzen

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 22:43

De OS zijn voorbij en meneer heeft weer tijd om zijn grote smoel open te trekken :r word wel een beetje moe van Totilas-gate.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 23:54

Ik kan na het lezen van dit interview niet wachten tot hij weer in de ring loopt te spartelen.
Deze grote mond siert hem niet.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 07:09

Als dat paard nou maar gewoon naar een of andere oliesheik was verkocht hadden we we nooit meer war van gehoord... Jammer genoeg moeten we nu weer iedere 3 weken dat gezever van iedereen aan horen.... Zucht.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 07:22

Nebraska schreef:
Och jee here we go again.......
the story continues....

Dat was ook mijn gedachte :D
Toch heeft het een groot vermaak-gehalte.
Ik mag open dat Rath er eindelijk eens iets van gaat bakken, anders kan toot beter meteen met pensioen.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:01

Noem mij gestoord.. Maar eerst een paar weken voor de OS jezelf ziekmelden met Pfeiffer, en dan een maand na de slotceremonie van de OS vertellen dat je alweer 3 weken te paard zit en er 5 rijdt per dag? Lekker geloofwaardig... :+ Vooral met al dat moddergooien erbij.

Ik heb eerst het beste voor gehad met MAR en Toot, maar zoals dit nu weer gegaan is hoop ik nog steeds dat de Fam. Glock een leuk bod wil doen...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:08

Dioxide schreef:
Glock een leuk bod wil doen...

Dat hebben ze gedaan, maar helaas Totilas ist my best friend :)ddd :)ddd

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:13

Dit interview slaat alles: iedereen weet de prijs van Totilas en ik vind het superonnozel van hem om te doen
alsof hij dit niet weet..
Maar toch heb ik wel met hem te doen: hij moet zich bewijzen met een paard die door Edward Gal gereden is
en gezien het laatste nieuws dat Edward met Glock's Undercover NOG BETER presteert, wil in mijn ogen
toch wel zeggen dat Edward een paard het allerbeste uit zichzelf kan laten zien..
Ik denk niet dat er veel ruiters op deze wereld zijn die dat kunnen claimen..

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:21

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:41

Ik heb vanaf het begin niets gezien in het sprookje rath en toot, heb toen veel kritiek gekregen over dat ik het toen zo goed wist.
Maar bijkbaar blijken ik en een paar anderen steeds meer gelijk te krijgen en loopt dit letterlijk en figuurlijk uit op een sprookje.
Ook zien steeds meer mensen het in, ook mensen buiten de paardensport dat hier te hoog gegokt is.
Ach ja misschien krijg ik alsnog ongelijk en heeft rath zichzelf moed en zelfvertrouwen ingepraat met dit interview.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:51

sanne1221 schreef:
Dit interview slaat alles: iedereen weet de prijs van Totilas en ik vind het superonnozel van hem om te doen
alsof hij dit niet weet..
Maar toch heb ik wel met hem te doen: hij moet zich bewijzen met een paard die door Edward Gal gereden is
en gezien het laatste nieuws dat Edward met Glock's Undercover NOG BETER presteert, wil in mijn ogen
toch wel zeggen dat Edward een paard het allerbeste uit zichzelf kan laten zien..
Ik denk niet dat er veel ruiters op deze wereld zijn die dat kunnen claimen..

Dat nieuws heb ik precies gemist? Wanneer presteerde ie beter met Undercover?