horseyfries schreef:Nu hij er niet bij was zeggen dat hij wel hoger gescoord heeft dan de mensen op de OS?? Sorry hoor, daarmee maakt hij zichzelf vierkant belachelijk.
Juist en daarmee voedt hij de, al zo hongerige, critici
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinopino schreef:Die Welt: Voelt u zich verplicht om successen te behalen omdat u zo'n duur paard rijdt?
Rath: Over de prijs van Totilas hebben we in de familie nog nooit gesproken. Ik ga ervan uit dat die hoog was, maar verder houd ik me daar niet mee bezig, ook niet na een slechte beoordeling. Ik werk met Totilas net zoals met al mijn andere paarden.
Rintah schreef:Dinopino schreef:Die Welt: Voelt u zich verplicht om successen te behalen omdat u zo'n duur paard rijdt?
Rath: Over de prijs van Totilas hebben we in de familie nog nooit gesproken. Ik ga ervan uit dat die hoog was, maar verder houd ik me daar niet mee bezig, ook niet na een slechte beoordeling. Ik werk met Totilas net zoals met al mijn andere paarden.
nee, hij heeft echt niet meegekregen hoe duur totilas was...![]()
maar geen 5 paarden rijden Citaat:Die Welt: Is Olympia 2016 al een thema? Of is Totilas dan te oud?
Rath: Mijn plannen met Totilas gaan zeker tot Rio. Dit jaar hebben we in Londen ook paarden gezien die met hun 15, 16 en 17 jaren goed konden meekomen. Dat willen we ook gaan doen.
KC schreef:Nou ik was weer nieuwsgierig en heb ff de Duitse versie gelezen, en vertalen is ook een vakHet klopt uiteraard wat vertaald is maar de Duitse versie komt wat minder heftig uit de hoek. ( mijn idee )
Maar de strekking is hetzelfde. Ik heb niets voor of tegen Rath/Totilas en co. Ik heb de hele hype via bokt op een afstand gevolgd ( de topics kwamen tenslotte geregeld langs) en heb er geen mening over.
Maar vind het altijd grappig om te lezen hoeveel een vertaling al kan afdoen/kleuren aan het daadwerkelijk gezegde. Ofwel kwa worden de vertaling absoluut klopt.
nachtmar schreef:Citaat:Die Welt: Is Olympia 2016 al een thema? Of is Totilas dan te oud?
Rath: Mijn plannen met Totilas gaan zeker tot Rio. Dit jaar hebben we in Londen ook paarden gezien die met hun 15, 16 en 17 jaren goed konden meekomen. Dat willen we ook gaan doen.
Geen paarden van 18?? Is dit een sneer naar Anky? hihi nou denk ik vast te ver door
Vooral met al dat moddergooien erbij.sanne1221 schreef:Dit interview slaat alles: iedereen weet de prijs van Totilas en ik vind het superonnozel van hem om te doen
alsof hij dit niet weet..
Maar toch heb ik wel met hem te doen: hij moet zich bewijzen met een paard die door Edward Gal gereden is
en gezien het laatste nieuws dat Edward met Glock's Undercover NOG BETER presteert, wil in mijn ogen
toch wel zeggen dat Edward een paard het allerbeste uit zichzelf kan laten zien..
Ik denk niet dat er veel ruiters op deze wereld zijn die dat kunnen claimen..