Somebitch schreef:Niet als je in de transport werkt TS. Tijd is geld...
Dan moet je niet met levende wezens rijden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
... 
Alane schreef:Paar jaar geleden, ben ik door mijn navigatie een weg ingestuurd, die overging in een zandpad om uiteindelijk in een maisland te belanden, met de mededeling:"bestemmng bereikt"
Navigatiesystemen zijn niet heilig, en vooral op onbelend terrein moet je maar geloven in hetgeen je navi je verteld.
Of je dan zo'n bocht over het hoofd kunt zien is een ander verhaal.
Citaat:Lees ik er nu overheen of staat er nergens iets over de chauffeur vermeld of die gewond is of ook met de schrik vrij gekomen?
en zijn zelf vast nog nooit in een vergelijkbare situatie terecht gekomen waarin ze peentjes hebben gezweet en achteraf de goden hebben gedankt dat ze er heelhuids uit zijn gekomen.
! scooby14 schreef:[quote
Of je dan zo'n bocht over het hoofd kunt zien is een ander verhaal.
FriesWytske schreef:Denk dat deze onderweg waren naar de CK in Warga.
En ts, ik vind jou wel heel erg makkelijk oordelen, Daks. Ik ken deze vrachtwagenmaatschappij. En weet dat zij altijd heel voorzichtig met paarden en ook met andere dieren rijden. Misschien moest deze betreffende chauffeur wel paarden uit deze omgeving halen. Of dat hij een nieuwe bijrijder had, die hij oppiktte in de buurt van deze bocht. Zolang je niet de waarheid weet, moet je niet gaan oordelen.
bigone schreef:Dan zal ik me wel verkeken hebben, zie het filmpje uit de eerste link op ong. 37 sec, dacht toch echt proppen te zien, maar zoniet, alleen maar beter.riemie schreef:die paarden stonden niet eens met proppen in de wagen dus dat is een reactie die niet echt veel betrekking op het onderwerp!